Prima mea opțiune de shopping

answear

Îmi plac hainele de calitate, iar ținutele vestimentare din care se reflectă o ușoară pedanterie și preocupare pentru imaginea personală îmi sunt plăcute vederii. Nu numai femeile trebuie să fie în pas cu moda și să aibă grijă de felul în care arată, ci și bărbații. De câte ori este nevoie sau când vreau să-i fac o surpriză partenerului de viață adaug în coșul de cumpărături și câteva hăinuțe pentru el, după ce caut temeinic în noile colecții de îmbrăcăminte bărbați. În opinia mea, la capitolul modă, există două tipuri de bărbați: cei preocupați de modă și cei care nu recunosc că sunt interesați de acest aspect. Faptul că ei nu se întind prea mult la vorbă despre asta nu înseamnă dezinteres, ci doar că pun accent mai mare pe alte lucruri și dau prioritate altor subiecte. De multe ori se lasă îmbrăcați de către partenere. Eu, de exemplu, pe al meu, l-am întrebat doar la începutul relației cum i se pare tricoul x sau y, ce brand-uri preferă sau cromatica favorită. În timp, am ajuns să aleg totul după capul meu și știu deja sigur că-i va plăcea. Până la urmă am constatat că avem și aceleași gusturi, nu poartă outfit-uri stridente, care atrag prea mult atenția pe stradă, are un stil destul de sobru, clasic și cuminte. Preferă ținutele casual sport sau casual chic, nu se dă în vânt după hainele prea elegante, gen cămașă și cravată, costume sau butoni, eșarfe sau papioane. Nu, el se poartă în tricou și pantalon trei sferturi sau scurt, vara, și pulover, cardigan scurt îmblănit sau palton scurt, iarna. Primăvara și toamna pune peste tricou o vestă fără mâneci sau o bluză subțire, lejeră. Mai tot timpul îl văd în jeanși subțiri sau groși, depinde de sezon, iar, ca încălțăminte, merge tot pe stilul casual sport, pantofi sau ghete. 
Am descoperit de câțiva ani answear.ro și mi-am format un obicei ca, atunci când caut articole vestimentare de calitate, să intru mai întâi aici. Mi-am setat Answear ca prima opțiune de cumpărare deoarece, din toate produsele achiziționate până acum, nici unul nu m-a dezamăgit. Nu se deteriorează repede, nu se rup, nu se strică sau nu se descos cu ușurință, nu își pierd nuanțele după primele spălări, au design frumos, sunt la modă, aparțin unor branduri renumite.
Portofoliul magazinului online Answear cuprinde peste 300 de branduri internaționale de top, printre care Mango, Vero Moda, Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance, Levi's, Lee, Wrangler, Pepe Jeans, Marco O'Polo, Lacoste, Diesel, Tommy Hilfiger, Vans, Valentino, DKNY, Emporio Armani, Jack&Jones, Calvin Klein Underwear.
Answear este un mare dressing din care tu alegi ce-ți place, probezi și, dacă nu ți se potrivește, returnezi.
La prima comandă pe answear.ro te poți bucura de 50 de lei pentru abonarea la newsletter. De asemenea, ai retur gratuit în termen de 30 de zile la comenzi mai mari de 100 de lei și transport gratuit la o valoare de comandă mai mare de 100 de lei.
Ca membru al Clubului Answear poți strânge puncte, care se pot transforma în reduceri substanțiale la comenzile ulterioare; în plus, ai acces la super-evenimente, precum VIP Sales.

answear


answear

După o vârstă, când nu îți mai șade bine cu orice ca în copilărie sau adolescență, cred că este esențial să îți definești un stil vestimentar clar. Asta nu înseamnă că, în anumite ocazii, nu poți să „te răsfeți” introducând un detaliu care să atragă atenția sau chiar „să șocheze”, cum este o eșarfă cu cromatică extravagantă, pe care să o prinzi în talie, pantofi colorați la o ținută sobră sau alte accesorii ce fac notă (aparent) discordantă cu hainele. Tot ce trebuie să urmărești este să îți vină bine, să nu devii ridicol purtându-le și să reflecte starea de spirit în care ești, ba mai mult chiar, să îți aducă zâmbetul pe buze, să te învioreze și să-i surprindă plăcut pe cei ce te privesc. Pe lângă îmbrăcăminte și accesorii frumoase și de calitate, pune accentul și pe dezvoltarea ta spirituală, pe cunoștințele tale, pe latura ta creativă, poartă un parfum rafinat și fii îngrijit/ă! Fii ca o mirare, ca o rază neașteptată de soare după răcoarea iernii, fii pozitiv, păstrează-ți optimismul și fii o bucurie pentru cei de lângă tine pentru ca ei să îți aprecieze și să îți dorească prezența! Fii ca un răspuns potrivit! 
Be the right Answe(a)r!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită