Brand-uri celebre la prețuri excelente

brancircus

Ador hainele, ce femeie nu le iubește!? Ador shopping-ul când umblu prin magazine căutând ceva care este să fie al meu, știi senzația, nu? Rochia care îți vine ca turnată, pantalonii care se mulează perfect, bluza casual pe care nu te mai saturi să o porți. Tuturor, femei, bărbați, copii ne place să ne luăm haine, să ne înnoim... unora mai des, altora mai rar, depinde de priorități, de cât de mult ne dorim anumite articole sau de necesitate. Dar nu numai la shopping clasic îmi place, există opțiuni online care sunt mai mult decât ok și cu greu rezist, de fapt nici nu prea doresc. Dacă nu am bani pe loc, fac economii. Sunt multe magazine pe internet care oferă obiecte vestimentare, toate au un brand, unele renumit, altele necunoscut, părerea mea este că materialul și calitatea respectivului produs sunt cele mai importante. De-abia apoi urmează celelalte avantaje, prețul, moda, firma. Degeaba ai o haină la modă dacă nu îți stă bine cu ea și rare sunt persoanele cărora le vine bine cu orice, de obicei copiilor le șade bine cam tot. Rare sunt și magazinele care comercializează haine ale unor mărci renumite, de o calitate foarte bună la prețuri excelente. Pentru firme mari și populare cam dai un ban... și nu numai unul. Colecțiile Zara, Stradivarius, Benetton, Bershka, Massimo Dutti, Mango, Mojito, Only, Pimkie, Pull&Bear, Reserved, Sislay, Street One, Tom Tailor, Vero Moda fac parte din produsele propuse de Brandcircus și sunt 100% originale. Acest magazin online, după cum ți-am mai semnalat și altădată, face deja parte din primele mele opțiuni atunci când decid să-mi iau ceva nou, când îmi trebuie haine la schimbarea de sezon sau, de ce nu, când doresc să ofer un cadou. Pe Brandcircus mă atrag hainele în sine, pe de o parte, raportul echilibrat calitate preț (mi se pare mai mult decât echitabil), pe de altă parte, și faptul că sunt mereu la modă, cel puțin din punctul meu de vedere. Las mai jos câteva din ultimele mele achiziții, cu mulțumiri către Brandcircus pentru amabilitate, promptitudine și cadoul surpriză.

Brandcircus


Poșetă Pull&Bear și colier Stradivarius


Zara pantalon

stradivarius


zara
Pantalon Zara


mango
Pantaloni Mango


reserved
Geantă Reserved și eșarfă Zara

brandcircus
Colier Roza Vânturilor Pull&Bear

brandcircus
Bluză Bershka

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită