Mă înscriu la Spring SuperBlog!

springsuperblog

Hai, să nu dorm prea mult nici în primăvara asta, fiindcă „somnul rațiunii naște monștri” și cine știe cu ce angoase și neliniști mă voi confrunta dacă am și eu un dram de timp în care mintea mea nu e ocupată (există minte fără gânduri, oare?). Ușor, lejer, fără stres și agitație, „Zen”, după cum spune o colegă dragă de concurs, voi participa la Spring SuperBlog 2018. Sau, cel puțin, voi încerca să scriu pentru toate probele. Doamne, dă-mi răbdare să citesc cerința cu atenție, inspirație să o respect și să scriu ce trebuie și înțelepciune să înțeleg că nu toate ideile mele sunt trăsnet (unele sunt fulger 😁😁)! Amin! 
Acesta este articolul pentru înscriere! Să fie cu noroc, inspirație, spor! Succes mie, succes tuturor! O primăvară creativă să aveți!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită