Eu aleg calitatea, mai ales când este atât de accesibilă!

brandcircus

Astăzi vreau să împărtășesc cu tine câteva impresii plăcute despre ultimele mele cumpărături online. Fiind iarnă și distanța până la mall un pic cam mare, am renunțat la drumul până acolo și am preferat să aleg câteva haine de pe BRANDCIRCUS, magazin care se află zilele acestea în perioada promoțiilor. Brandcircus comercializează, exact cum spune numele, ținute de firmă, brand-uri celebre precum Zara, Mango, Pimkie, Tom Tailor, Stradivarius, Mohito, Benetton, Bershka etc.. Am stat o seară întreagă să aleg câteva articole, am reușit cu greu să decid care vor rămâne în prima mea comandă și pe care să le las pe mai târziu, cu toate că m-aș fi bucurat să le am deja în raftul dressing-ului meu... și nu numai al meu, ci și al celor dragi. 
Pentru ce ținute vestimentare am optat? Evident, mi-am luat ceva comod și practic, iar, în această perioadă a vieții, cel mai bine mă simt în pantaloni largi sau evazați. Apropo de pantalon evazat, îmi amintesc cât am răscolit internetul într-o vreme după astfel de obiecte de îmbrăcăminte, găseam peste tot numai skinny, office cu croială dreaptă, exact ce nu căutam eu. Văd însă că de un an-doi au început să fie mai ușor de procurat și de pe site-urile autohtone, iar când calitatea materialelor din care sunt confecționați este bună parcă ai și mai mult chef să-i cumperi și să-i porți cu drag. Iar calitatea este cu atât mai bună cu cât firma producătoare este mai celebră. De aceea am ales Brandcircus, pentru brand-urile renumite pe care le promovează, pentru raportul foarte bun calitate-preț și pentru gama largă de oferte. 
Ce mi-am luat? Pentru mine am cumpărat două perechi de pantaloni Zara evazați, elastici, unii verde smarald, ceilalți în ploaie de culori, o pereche Pimkie care merg și cu o bluză elegantă, dar și cu o cămașă pentru un outfit office. M-am mai orientat către un mini portofel casual, cu lanț, Bershka, și către o eșarfă Zara rainbow. Anitei i-am luat un pulover negru cu alb Tally Weijl, iar lui Ovidiu o vestă cu glugă Bershka (Menswear).

brandcircus


brandcircus


brandcircus

Când am deschis coletul, am avut o surpriză foarte frumoasă. Am primit un cadou! Un accesoriu trendy Zara, un colier care îmi place foarte mult, este tineresc, colorat fix cât trebuie să fie pentru a se mula pe stilul meu. Vreau să le mulțumesc celor care s-au gândit la acest detaliu atât pentru frumosul gest, cât și pentru alte facilități puse la dispoziție.
Comentariile sunt la superlativ, sunt foarte mulțumită de achizițiile mele, îți recomand cu bună intenție Brandcircus, eu sunt super încântată, am făcut și câteva fotografii, poate te lași inspirat(ă)...


brandcircus

brandcircus


brandcircus


brandcircus


brandcircus


brandcircus


brandcircus


brandcircus


brandcircus


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită