#WeAreTheAnswear - imaginea imaginației!

premiu answear

„Ce cauți tu la ușa mea, de ce-ai venit să-mi tulburi liniștea?”. Nu este întrebarea pentru iubitul meu, ca în melodie, ci este pentru un (presupus) hoț, care sigur nu venise să-mi arate de ce iubește femeile și nici hoțul de cărți nu era. Nu, cred că el voia money, money, money sau... Dar, s-o iau de la-nceput. 
Stăteam într-o după-amiază la televizor și, cum era ceva neinteresant, am pus "mute" și am început să citesc. Eram singură acasă și, la un moment dat, am auzit un zgomot dinspre ușă. Cin' să fie oare? O fi venit Ovidiu? Nu, nu e, că el vine să mă salute! Poștașul, oare, o fi încercat ușa? Nu cred, că el sună întotdeauna de două ori! Vecina mea frumoasă, care scoate cam des capul pe fereastră, atentează și la uși acum? Niet! Să-mi dea târcoale Lupu (câinele vecinei...)? Să fie oare Moș Crăciun? Nu, că era vară... Marea speranță era să fie totuși Ovidiu, altminteri... uuui, stai, bebelușul doarme, trebuie să sar, să nu cumva... O armă, un apartament pentru o armă! Pantofii stiletto, tocul... Apuc un pantof și mă furișez în spatele unui individ (cam mărunțel pentru un tâlhar!), dau să dau, el întoarce fața, ridică mâinile strigând că se predă, eu flutur amenințător pantoful, el strigă că o să facă tot ce-i spun numai să-l cruț. 


pantofi mango answear


pantofi mango answear
pantofi cu toc Peep1 Mango la Answear


pantofi mango answear


mango man cravata murria answear
cravata murria Mango Man pe Answear
eșarfa answear
eșarfa Answear



















Buuun!! „Ia, stai tu pe scaunul acela și nu te mișca până mă întorc!” Alerg spre dormitor și iau o cravată (să-l leg) și o eșarfă (să i-o pun căluș, ca să nu facă zgomot până vine poliția). În timp ce îi legam mâinile cu cravata, că-i mai rezistentă datorită calității superioare, îl chestionam pe individ, avertizându-l totodată să nu smucească prea tare de mâini că-mi strică bunătate de cravată de la Answer. La care el începe să râdă și-mi spune nonșalant: 
„Nu se spune Answer, ci Answear! #WeAreTheAnswear”.



Am rămas paf. 
„Ia uite, frate, a venit hoțul să mă corecteze la gramatica limbii engleze! Te pomenești că oi fi chiar hoțul de cărți!?” 
„Nu, doamnă, sunt curierul, vă aduc coletul cu produsele de la Answear, am găsit ușa deschisă, nu descuiată, ci chiar deschisă, am bătut, n-ați auzit, voiam să vă las pachetul în hol, dar am zis să beau și eu puțină apă și ați apărut dvs. cu arma aceea ce putea să-mi fie fatală, noroc că am prezență de spirit! Îmi cer scuze, știu că nu trebuie să dau buzna așa, puteți chema poliția, asta e, am greșit, bine totuși că n-am plătit cu viața!” 
„A, curierul cu noile botine cromate de la Answear! Ia, dă-mi pachetul, pe onoarea mea, vreau să-ți vezi figura, ia uite ce bine te oglindești în ele, pariez că vrei să-ți faci și un selfie! Dragă domnule, eu sunt mai nevricoasă, data viitoare suni și aștepți RĂSPUNS, e clar?”


botine answear
botine Guess Jeans pe Answear

„Clar și limpede ca oglinda aceea cromata a botinelor! Și apropo, doamnă, soția mea este clienta lor, de asemenea. Ea mi-a spus de competiția creativă challenge.answear.ro (#WeAreTheAnswear). A trimis un filmuleț sau o fotografie (nu mai știu exact, sunt ușor bulversat din pricina întâmplării de mai înainte ☺), în care prezenta felul în care testează moda și a primit deja un premiu garantat de 100 de puncte în answear.club, urmând să participe la tragerea la sorți pentru un Fiat 500 legendar și unul dintre cele 18 vouchere-cadou cu o valoare de 2000 de lei fiecare. Ați putea să vă înscrieți și dvs. că doar idei... văd că aveți! A, mi-am amintit, ea are o poșetă cu două fețe pe care i-a murdărit-o băiețelul cu o cariocă neagră pe partea roșie, a întors-o pe cealaltă față până găsește o soluție să scoată mâzgălelile alea. Poza aceasta a trimis-o. Ok, eu vă urez o seară bună, vă urez succes la concurs și sper că nu v-am speriat prea tare!”


poseta answear


poseta answear


poseta answear
poșeta cu doua fețe Tommy Hilfiger la Answear



















Ce era să mai zic? I-am spus la revedere și că-l scuz și m-am grăbit să probez botinele. Erau superbe și-mi veneau atât de bine! Apoi, așa, încălțată cum eram, am mers la computer și am tastat #WeAreTheAnswear - enter!


Află că:
- Portofoliul magazinului online Answear cuprinde peste 300 de branduri internaționale de top, printre care Mango, Vero Moda, Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance, Levi's, Lee, Wrangler, Pepe Jeans, Marco O'Polo, Lacoste, Diesel, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY.
- Answear este un mare dressing din care tu alegi ce-ți place, probezi și, dacă nu ți se potrivește, returnezi.
- Când intri pe answear.ro te poți bucura de 50 de lei pentru abonarea la newsletter, retur gratuit în termen de 30 de zile, transport gratuit.
- Ca membru al Clubului Answear, ai reduceri la fiecare comandă și acces la super-evenimente, precum VIP Sales. 
answear logo


Am scris acest articol pentru SuperBlog 2017.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită