Parfumul tău elegant cu trompiță ❤... pardon, pompiță!

mon jasmin noir l'elixir
„Mult timp după ce uităm ce a purtat o femeie, ne vom aduce aminte de mireasma ei”, spunea Christian Dior. Parfumul ne definește, ne caracterizează, este amprenta olfactivă care ne aduce mai clar în amintirea unei persoane dragi. Pare-mi-se că-n Solenoidul lui Mircea Cărtărescu am citit despre aroma care-i revenea în amintire și nu reușea să o identifice... erau bomboanele ce i le oferea mama lui. Celine Dion își parfumează discret genunchii și spune că preferă note mai puțin puternice pentru ca personalitatea ei să fie cea care iese în evidență, nu parfumul.
Parfumul pentru mine este un impuls și o stare de moment. Este o clipă sau o eternitate. Poate fi toată ființa mea sau doar o parte din mine. Poate exprima ceva sau poate să mă țină în umbră. Există arome pe care le ador dintotdeauna și mirosuri pe care le agreez pe perioade scurte. De asemenea, am mereu sticluțe cu parfumurile preferate, dar aceasta nu mă împiedică să explorez, să caut printre testere, să mă delectez cu note tandre și să doresc să le cumpăr.
Când cel mai mare mall online din România, Elefant, a deschis anul trecut un punct de desfacere în orașul meu am fost extrem de bucuroasă. Reducerile periodice m-au atras spre magazinul de pe net și nu am fost dezamăgită. Dacă vreodată mi s-a părut ceva în neregulă cu vreun produs, am avut posibilitatea să-l returnez fără probleme inutile, banii mi-au intrat în cont cu promptitudine și mi-am comandat altceva, mai aproape de gustul meu.
Am început astăzi cu parfumurile, știi doar că nu reprezintă ceva ce cumperi zilnic, deci nu trebuie neapărat să cheltui sume mari cu ele. De exemplu, de ziua mea, mi-am luat Bvlgari Mon Jasmin Noir L'Elixir, tot la ofertă cum este și acum și sunt chiar plăcut surprinsă de notele de vârf - floare de grapefruit, zahăr, portocală, bergamotă, de notele de mijloc ce difuzează miros de iasomie, precum și de notele de bază - mosc, miere, lemn, chihlimbar. Este o aromă florală în esență, ce oferă luminozitate, claritate, strălucire, feminitate senzuală, iar pentru o femeie ce adoră parfumurile florale, el poate crea dependență, una plăcută totuși ☺😇. Pompița neagră, atașată la sticluță, conferă o tușă de eleganță și face manevrarea mai facilă. Prețul mi s-a părut excelent și acum văd că are o reducere considerabilă - 60%!❤
Fiecare leu cheltuit pe elefant.ro îți aduce un punct în recent lansatul program Elefant Premium, iar după validare, aceste puncte pot fi schimbate cu vouchere de reducere. Spor la cumpărături! 👍 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită