Nu mă aștepta, nu vin în 5 minute! 😻

answear

Viața mea are ritm, culoare, trăiri, emoții, sentimente, vibrații, are amintiri, oameni și locuri dragi. Și întrebări! Și căutări! Și dorințe! Toate sub semnul simplității. De la alegerea unei ținute casual, până la cartea pe care o citesc, de la machiajul pentru un eveniment cu dress code obligatoriu, până la parfumul care mă definește, toate clipele mele sunt autentice, naturale și lipsite de artificialitate. Limitele de orice fel se transformă, de obicei, din piedici în motivații, iar răspunsul pe care îl caut, posibilul, soluția (the answer!) vin o dată cu surmontarea acestor extreme sau dificultăți. Așa sunt eu, în parte, am drept modele oameni valoroși, oameni care au muncit consecvent să-și atingă scopul și să se mențină acolo. Am și perioade urâte, nu pot să mă adun, nu-mi iese nimic, nu-mi place cum arăt.
Despre aspectul fizic și rutina îngrijirii zilnice orice femeie adoră să vorbească, dar, mai ales, să se răsfețe, să cerceteze magazinele din online sau din oraș pentru a găsi cele mai frumoase și potrivite bluze de damă sau pantofi de damă. O femeie nu poate fi gata de plecare în 5 minute oricât de mult s-ar strădui. Make-up-ul de efect durează, sunt pași de urmat ca să îl faci corect, curățarea feței, cremă de zi, bază de machiaj, fond de ten, anticearcăn, fard de pleoape, tuș, mascara, lipstick. Dacă mai e și nehotărâtă în privința outfit-ului și nu contenește să se răzgândească, atunci cel care o așteaptă trebuie să aibă o răbdare sacră. Eu sunt omul extremelor, ori sunt gata foarte repede, ori sunt foarte lentă. Niciodată nu îmi pregătesc hainele cu o seară înainte, mi le aleg în funcție de vremea de afară, de starea de moment, de gândul care-mi vine („Oare bluza pe care-am cumpărat-o de la Answear o fi potrivită acum?”), de evenimentul la care particip, de noutatea hainelor, de modă. 








Oricum, atunci când sunt gata în 5 minute nu am timp să mă pregătesc astfel încât să mă simt bine în pielea mea, mereu mai retușez ceva pe drum și tot nu ating o stare de mulțumire. Când se întâmplă să nu fiu chiar cum trebuie, port mereu un zâmbet, cel mai important accesoriu, zic eu, care poate distrage atenția de la imperfecțiunile ținutei. Sinceră să fiu, nu cred că există vreo persoană care să fie gata atât de repede, cu duș, machiaj, îmbrăcat, doar să fie un mic magician, un pui de Cronos, un stăpân peste secunde. Totuși, bărbații sunt mai organizați, reușesc să se pregătească mai repede, sunt eficienți, parcă valorează altfel timpul. O cămașă sau o bluză, pantaloni, o cravată opțional, pantofi pentru bărbați bine lustruiți.

În schimb, femeile visează, plutesc prin camere ușor abulice, se revarsă ca un fluviu (ca Dunărea noastră) prin trei guri: spre baie, spre dressing, spre masa de toaletă cu oglindă. Se pot învolbura când ceva nu le este pe plac, mai ales când sunt zorite, când îl aud partenerul lor că e necesar să fie gata urgent, în 5 minute... Când mai apar în lenjerie intimă, al meu tovarăș de viață îmi sugerează că pot merge chiar așa, nu crede că s-ar supăra cineva... Da, doar eu, când m-ar sălta poliția pentru... comportament indecent în public! Per total, cred că subscrieți toate că în 5 minute n-ai timp nici să îți perii părul. Deja, am dezvoltat o alergie la acest dead-line de durată precisă - „peste 5 minute”. Așa că, înarmată cu un zâmbet și o atitudine dezinvoltă, detașată, naturală, reușesc să creez un ansamblu plăcut (zice criticul din mine! 😁), astfel încât să camuflez celelalte neajunsuri ale apariției mele, dacă sunt totuși nevoită să mă pliez pe acest clasic 5 minute... Farmecul personal, hainele curate decente, accesoriile potrivite întregesc personalitatea ta. După ce trece efectul provocat de apariția ta șarmantă, ar fi bine să și știi ceva!





Articol scris pentru SuperBlog 2017. Imagini answear.ro.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită