Îmi place să îți fac reclamă, sunt afiliat începător! Eu și experiența mea în 2Performant...

2performant

Astăzi este ultima zi a campaniei lansate de 2Performant și Blogal Initiative prin care blogger-ii au fost invitați să participe la întrecerea pentru un loc cât mai înalt în clasamentul generatorilor de vânzări online, Affiliate Ranking. A fost o provocare pentru mine, o idee care mi-a plăcut de îndată ce am înțeles ce trebuia să fac. Nu mi-a fost greu, doar că a trebuit să fiu atentă la promoții, la reduceri sau oferte pentru a găsi un titlu adecvat postărilor mele ce conțin banner-e publicitare. 
Deși tentația de a câștiga este puternică, am ajuns la concluzia că cel mai bine este să lași lucrurile să se întâmple, fără insistențe sau presiune exagerată. În fond, omul, dacă are nevoie de ceva, vede vreo ofertă tentantă, un outfit la modă, o carte pe care ar dori să o citească sau un parfum îndrăgit, nu stă prea mult pe gânduri, îl cumpără. Ideea este să aibă curiozitatea să acceseze site-rile pe care le prezinți, să frunzărească toată gama de produse sau să intre din meniu direct în oferta dorită, să compare prețurile și să aleagă ceea ce i se potrivește. Sinceră să fiu, nu am avut foarte multe accesări înregistrate pe site-uri de la persoanele care îmi dau + pe G+ sau like pe Facebook, pentru că, da am urmărit și acest aspect.
primele zile
Platforma este transparentă, numărul de click-uri se vede imediat, iar eu am avut curiozitatea ca, din când în când, să urmăresc și acest flux. Dacă în statistica Blogger s-au înregistrat, să zicem, 100 de accesări pe postarea mea cu banner-ul companiei X, în platforma 2Performant abia dacă am avut 10. Deci, cititorii intră pe postarea mea, dar unii nu merg mai departe către site-ul prezentat. O posibilă explicație a lipsei interesului de a intra pe site-ul advertiser-ului este că persoana care vede postarea nu are nevoie în acel moment de pantofi, rochie, gadget-uri, accesorii sau altceva. 


2Performant


Eu am făcut și o faptă bună în această campanie, am mers pe blogurile participante, cu articole înscrise, și am urmărit prin click și publicitatea postată de ei, m-a interesat colaborarea lor cu alte firme, am fost curioasă să văd ce promovează. Știu că faptele bune nu se strigă-n gura mare, de aceea nici nu o să-i menționez pe cei la care am intrat, ideea este că mi-a făcut plăcere și, deși n-am cumpărat propriu-zis, am în plan pe viitor, pentru că sunt firme de pe platformă cu care ei colaborează iar eu nu. 

Vreau să menționez că mi s-a mai propus o colaborare ieri (pe lângă cei patru advertiser-i care m-au contactat înainte să aplic eu), o companie de produse bio și tradițional românești, la care deja am o comandă. Colaborez cu multe firme, cred că s-a văzut deja pe blog, mă axez pe banner-e deocamdată (am un alt proiect în derulare, de aceea timpul este oarecum limitat), dar promit să vin cu recenzii despre produse încercate de mine de la unele companii prezentate. Voi vorbi despre cărți, pantofi, botine, haine, rucsac-uri, cercei, smartwatch-uri, parfumuri, cosmetice.

Pe lângă emoțiile simțite de câte ori clopoțelul îmi arăta promoții, comisioane, propuneri de colaborare și acceptarea în programe publicitare, competiția a fost pentru mine o oportunitate de testare a perseverenței și o șansă de a demonstra că nu trebuie să mă descurajeze primul eșec. Implicarea în acest proiect mi-a arătat că am prieteni, că putem fi prezenți unii în viața altora împărtășind cu sinceritate opiniile noastre, că pot vedea aria lor de interes și le pot oferi soluții, că gusturile noastre sunt asemănătoare uneori și total opuse alteori.

2Performant
locul în clasament astăzi, 30 noiembrie

M-am înscris pe platforma 2Performant pe 12 noiembrie, am avut poziția 879 la aderare, în primele zile fluctuam între pozițiile 700-900 (am păstrat un print cu poziția 719), iar de atunci am tot urcat-menținut-coborât-urcat din nou în funcție de accesări (clicks) și de vânzări (commissions). Am în prezent 2563 de click-uri și 26 de comisioane obținute în urma tranzacțiilor realizate cu pornire dintr-un banner postat sau dintr-o conversie-link. Trei dintre aceste comisioane au fost plătite, alte trei aprobate, restul sunt în așteptare.
Îmi doresc mult să mențin tendința ascendentă, să am cât mai multe click-uri fructificate în vânzări. Mulțumesc Blogal Initiative și 2Performant pentru oportunitate! May the Force of conversions be with me!

2Performant


Imagini - 2Performant social media
Articol participant în campania 2Performant lansată de Blogal Initiative.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită