Astăzi mâncăm împreună

mancare chinezeasca

Cea mai bună mâncare chinezească o găsești la Wu Xing. Înființat în 1999, Wu Xing este primul restaurant chinezesc cu livrare acasă sau la birou, cu servire promptă și preparate gustoase. Ai posibilitatea să comanzi o varietate de meniuri telefonic, online de pe site sau din aplicația mobilă Share and Play. Ai și oportunitatea de a-ți alunga plictiseala sau o dispoziție mai mohorâtă, construind diverse figuri stilizate din cutiile goale, cum am făcut noi într-o seară ploioasă de toamnă. Eram acasă cu încă trei prieteni, ascultam muzică și glisam telefoanele. Așteptam încă opt persoane. Era ziua mea de nume și sora mea trebuia să apară de la aeroport. Aceasta era surpriza ei, după doi ani în care nu venise deloc în țară, alesese chiar ziua aniversarii mele să vină. Emoție, nerăbdare, curiozitate. Eram și melancolică, ploaia îmi induce mereu o astfel de stare, îmi era și foame (of, nu mai vine odată avionul!!). Cineva a venit cu ideea să comandăm mâncare chinezească, cam 12 cutii. Avea instalată pe telefon aplicația SHARE&PLAY. Am dat de acolo o comandă în grup cu gândul că va ajunge cu puțin înainte de ora la care veneau ceilalți și o vom mânca împreună. Cutiile cu mini meniuri au ajuns extrem de repede, iar când a sunat la ușă curierul ne-am dus toți, credeam că au venit ceilalți invitați. Din ele se simțea un miros apetisant, pui Gong Bao, cartofi cu urechi de lemn cu usturoi, furnici în copac, spaghete prăjite cu pui, legume Sichuan, orez cu legume, vită pe plită încinsă, toate cu un aspect savuros, ce ne îmbiau și ne revoltau burticile înfometate. 


mancare chinezeasca


Nu mai știu cine a dat startul, inițial am zis să desfacem doar patru cutii și să gustăm alternativ, când din una, când din alta, când din toate, fiindcă, da, le-am golit cât ai zice „mmm, ce bun e!”. Noi nu mai aveam timp de vorbe, eram în extaz culinar, doar un „mmm” câteodată și o poftă de dragon. Le-am golit pe toate 12, ce facem cu cutiile goale? Ne uitam ușor vinovați unii la alții și ne făceam de lucru cu bețișoarele ca să evităm să vorbim, mă uit pe masă, ia uite, suntem și artiști, am făcut două flori de lotus stilizate și un emoji zâmbăreț... 


mancare chinezeasca



mancare chinezeasca

„Hey, florile sunt pentru tine, Mihaela, ți le dăruim cu bucurie, iată și zâmbetul! La mulți ani!” 
„Vă mulțumesc, dragilor, frumoasă idee, dar ce mănâncă ceilalți invitați, o, nu-mi spune că ei sună la ușă, nu avem nimic pregătit!”
„Bună, bună! La mulți ani, frumoși și sănătoși, of, ce dor mi-a fost de tine!”
Evident că după lungul drum le era foame și... unde s-a mai văzut petrecere fără mâncare? Noroc că, în timp ce mâncam, tot din aplicația de unde s-a lansat prima comandă, un deget abil a lansat-o și pe a doua, iar la puțin timp după sosirea surorii mele, curierul a ajuns cu brațele pline de pungi de hârtie în care erau 24 de cutii cu delicioasele preparate cu care ne delectasem noi papilele gustative în urmă cu puțin timp. Modelele construite cu ajutorul cutiilor au fost fotografiate și înscrise în concursul în derulare Wu Xing, care oferă premii săptămânale, un voucher de 120 de lei și unul de 50 de lei. Toate imaginile înscrise în concurs până la 15 decembrie se califică pentru marele premiu, un smartphone Huawei P10Lite. Data de 15 decembrie reprezintă finalul campaniei și ziua când va fi anunțat câștigătorul marelui premiu. 
mancare chinezeasca

Pentru mine, ziua ploioasă de toamnă va rămâne în cutia cu amintiri, ca o plăcută revedere, o sărbătoare petrecută inedit, muzică, dans, oameni dragi și multă imaginație. Cea care a făcut comanda la Wu Xing a fost chiar mica mea Anita, pe care am uitat s-o cert că stă numai cu mâna pe telefon, ba chiar am apreciat ideea bună pe care a avut-o. Să ne fie de bine! Și, dacă vom câștiga telefonul, al ei va fi! Iar cu unul din voucherele săptămânale vom comanda în grup pentru că astăzi, ca întotdeauna, mâncăm și ne jucăm împreună! 




Articol scris pentru SuperBlog 2017. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită