Oameni, povești, amintiri...


Gala SuperBlog! Așteptam cu nerăbdare ziua revederii offline cu bloggerii pe care-i cunoscusem la evenimentele de gen anterioare sau pe grupul Facebook. Eram extrem de curioasă să văd și locația, mai ales că era la munte, într-o stațiune de un farmec aparte, Poiana Brașov. Nu mă dau în vânt după vacanțele la munte, mai ales în gerul iernii, dar am zis să merg de dragul experienței, al provocării, al bucuriei pe care i-o voi face Anitei. 
„Data coincide cu ziua ta, mama, așa că vom sărbători dublu.”
„Wow, super! Ziua mea la hotel! La ce hotel?”
„La Hotel Royal Poiana Brașov.”
„Oh! Dă-mi mai multe amănunte, te rog! Vreau să vizualizez experiența.”
„Păi, cred că poți sta liniștită! Nu te vei plictisi! Ne putem relaxa la saună... mă rog, mai mult eu! Între timp, tu poți juca biliard, darts electronic sau fotbal de masă. Sau te poți juca la locul de agrement, dacă nu e prea frig. După ce ne săturăm de distracții prin hotel, ne putem plimba cu telescaunul sau telecabina. Dacă ninge, mergem pe pârtia de schi sau ne dăm pe derdeluș. ”





„Da, mi-e clar, nu mă voi plictisi. Dar, pentru seară, au TV și wifi?”
„Sigur că au, dar tu tot de internet întrebi? Chiar nu poți sta câteva zile fără să 'butonezi'?”
„Nu stau mult, promit, mama! Partajez pozele... Că doar o să facem și fotografii, nu? Voi avea și tort? Sau consideri că tortul de la Gală mă mulțumește?”
„Nu, Doamne, desigur că-i vom servi pe prieteni cu bomboane, după Gală, chiar de ziua ta! Voi cumpăra și un mic tort pentru copii. Cred că vin băieții Roxanei Vasilescu, fetița lui Marius Mandache, fetița Cătălinei Mitu, poate vine și Florina Lixandru cu fetițele și cu bebe, plus alți copilași, tu trebuie să-i știi mai bine, tu ai vorbit cu ei în anii trecuți!”



„Înseamnă că ne vom distra pe cinste! Ard de nerăbdare să mergem! Ia zi-mi, când plecăm?”
„Uite ce e, eu îți înțeleg entuziasmul, și eu sunt nerăbdătoare, dar asta nu presupune să mă bombardezi de-acum încolo cu întrebări. Când mergem, mergem! Vom trăi clipele pe măsură ce ele vor veni... poți visa cu ochii deschiși, dar te rog să-mi dai pace acum! Mai am un pic de lucru și apoi povestim. Ok?”
„Mai vreau să știu ceva. Spune-mi, te rog, de ce se numește Hotel Royal? E al vreunui rege?”
„Nicidecum! Este un hotel în care ți se oferă tot confortul și te poți simți regește! Este curat, mobilat elegant și dotat cu toate facilitățile.”



„Trăsnet! Iubesc confortul! Mă bucur că avem cazare la Hotel Royal din Poiana Brașov! Mă voi răsfăța și mă voi bucura de tot. Sper că voi primi de la voi și alte cadouri frumoase.”
Tot ce a urmat acestui dialog a fost întocmai celor discutate cu fiica mea, ba, uneori, mult mai agreabil. Ne-au făcut plăcere conversațiile cu bloggerii, organizatorii, gazdele, am fost serviți cu șampanie, am savurat un tort delicios, iar seara, după ce copilul a adormit, eu și Ovidiu am stat la un pahar de vorbă, schimbând impresii și făcând planuri. Ne-am bucurat și de priveliștea nocturnă pe care ne-o oferea Brașovul din terasa hotelului, luna plină și stelele completând acel tablou magic și liniștit. 




A doua zi aveam planuri de grup în Poiana Soarelui, vizite, plimbare în jurul Lacului Miorița, precum și schi sau patinaj pentru doritori. Eu am rămas la sauna hotelului fiindcă nu mă împac deloc cu iarna, urăsc frigul, chiar e peste puterile mele de îndurare ☺... Mersul prin zăpadă, vântul rece, hainele care se udă, e clar, partea asta de copilărie nu o mai gust! Ai mei s-au bucurat de tot, au vizitat orașul, le-a plăcut, au cumpărat suveniruri, Anita a venit îmbujorată și extrem de entuziasmată. 
Mi-a plăcut această evadare din rutina cotidiană, am trăit împreună o plăcută experiență de vacanță, un city-break inedit, o revedere cu oameni interesanți, cunoștințe noi, zile, nopți, momente dragi pe care oricând le-aș repeta. ❤❤❤



Am scris acest articol pentru SuperBlog 2017.
Surse foto - site-ul Hotelului Royal Poiana Brașov

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită