Lasă lumina să-mi atingă chipul!

Îmbracă-mă cu gândul, 
Îmbracă-mă cu zâmbetul,
Dintr-un covor de frunze fă-mi veșmântul,
Lasă lumina să-mi atingă chipul!


Crepuscul în vara mea


         Mama nu mai e, s-a stins în toamna vieții, lăsându-mi mie culorile acestui anotimp, clipele de blues și lacrimi pe care le las să cadă neglijent peste frunze... Mă uit în urmă și știu că nimic nu va mai fi cum a fost pentru copilul din mine, pentru că tot ce am trăit, toate emoțiile și sentimentele ce mă încercau atunci - succes, iubire, deznădejde, eșec, mirare, curaj - erau validate prin existența ei, prin prezența ei plină de hotărâre, prin cuvintele de încurajare spuse la momentul oportun, prin pofta de viață pe care mi-o insufla și mi-o alimenta zi de zi. Gândul la ea onorează copilul din mine, îmi reconstruiește din trecut un moment prezent în care eu mă simt bine. Sunt gânduri peste care zăbovesc, sunt altele care vin și le alung. Însă toamna, când este și ziua ei, nu uit să scriu, călcând cu pași șovăitori peste marea de frunze, cât de mult a însemnat prima doamnă din viața mea, cât de frumoasă mi-a făcut existența, cât de dragă mi-a fost, ce dor îmi e... Și-n zadar în „golul toamnei eu chem în aiurare”, tu nu mai ești aici, nu-mi mai poți spune de ce e toamnă, o toamnă atât de inumană... Și-mi amintesc că nici „adio” nu am putut să-ți spun, n-am fost sinceră cu tine în ultimele tale momente pentru că te-am iubit prea mult și n-am vrut să-ți arăt crunta certitudine. Vreau să cred că n-ai știut că pleci, după cum eu n-am crezut că cerul albastru din ochii tăi se va prăbuși în mine, iar norul revoltei mele va înlocui șuieratul vântului, stârnind o ploaie nestăvilită de lacrimi. Toamna blândă, care mi-a vegheat copilăria, pleca brusc, lăsând în urmă urletul vijeliei, frigul din camerele sufletului meu, rămase goale, ceața din privirea mea în amurgul violet, epuizarea așteptării, nostalgia...


„Mai sunt încă roze, - mai sunt...”


        Până când zilele mele s-au umplut de sens, o primăvară nesperată mi-a umplut inima de soare și un copil mă chema să-i umplu viața de cuvinte, trăiri, sentimente, înțelesuri ce-l vor ajuta să găsească un sens la rându-i, să vibreze pas cu pas, să savureze miracolul existenței, să se mire, să se întrebe, să-i fie teamă, să aibă curaj, să iubească... Anita a crescut, are personalitatea ei, alegerile ei, totuși, de cele mai multe ori, ne plac aceleași lucruri. Una dintre pasiunile noastre, ale femeilor, (considerate frivole, dar atât de plăcute!) este alegerea hainelor, a încălțămintei, a accesoriilor. Îmi place să-i modelez ușor simțul estetic și să partajez cu ea ideile mele fără să-i impun un anume stil, ci doar o amprentă de decență. Pe cele mai multe site-uri hăinuțele din meniul pentru copii au limită mică de mărime, dar sunt și alte magazine online care s-au gândit la tot și oferă o paletă variată de modele, mărimi, accesibilitate financiară. Desigur, fetele când văd și își propun ceva numai la bani nu se gândesc! Pentru ele linia de modă trebuie să fie actuală, in trend, glamorous, chic etc.. 
        La toate aceste necesități și capricii ale micii mele domnișoare am găsit răspunsul pe Answear (mereu îmi vine să scriu answer!☺). Am ales împreună atât haine pentru vremea rece, bluze, geci, paltoane, șosete, veste, ghete, dar și tot ce va purta la școală, de la cămăși, dresuri, ghete de piele negre, până la rucsac, căciulă, mănuși și fulare. Am ales și de la copii și de la femei, mărimea XS sau S. Bineînțeles că m-au încântat și pe mine multe haine, dar am amânat un pic momentul, prioritatea este ea. Am marcat totuși în wishlist câteva modele elegante de paltoane pentru damă, precum și ghete mai călduroase. 
Am creat cea mai reprezentativă ținută, căutând să potrivim piesele, atât cromatic, cât și în funcție de tendințe. Am avut mult de ales între modelele basic, cu striații sau cu print, între outfit-urile casual, elegant sau jeans, însă iată ce am selectat...
bluza



fusta
ghete alese de mine
ghete alese de Anita





rucsac ales de Anita


rucsac ales de mine

        Mie îmi plac non-culorile și nuanțele. Rar, poate vara, îmi pun ceva roșu sau galben sau albastru pur, însă nuanțele de gri, caramel, cărămiziu, mov, piersică, roz, cele back to nature, în general, mă atrag, le port și eu și-mi place să le văd purtate și de alții. La copii, culorile pot înlocui accesoriile, care, ca și zâmbetul, pot fi outfit-ul ideal. Anita crește și începe să refuze explozia aceea de haine roz ciclamen, copilăroase, începe să-și contureze un stil, vrea culori metalice, tricouri cu print paietat* (la modă acum, deși mie nu-mi plac!), cu pene, vintage, cu motive folclorice sau broderii. Categoric se impune o reînnoire substanțială a garderobei, iar replica entuziasmului meu mi-a fost cel mai bine dată de ANSWEAR.


Dacă inima ta e o floare...


...rândurile tale vor avea parfumul ei. 
         Și... da, sunt fericită pentru iubirea pe care o primesc, pentru căldura din ochii oamenilor dragi, pentru clipele frumoase și complice împreună, răsfoind internet-ul, plimbându-ne prin parcuri sau magazine, înotând, mâncând prăjituri, vizionând filme și ronțăind floricele sau alune, fotografiind flori sau animale... pur și simplu fiind.

P.S. Shopping-ul de la Answear, acest uriaș dressing, îți oferă multiple avantaje. Pe lângă look-ul aparte pe care-l vei avea, abonarea la newsletter îți aduce un bonus de 50 de lei, iar fiecărui membru al clubului Answear i se adaugă 10% din valoarea fiecărei achiziții într-un fond, sumele putând fi cumulate și folosite mai târziu pentru plata următoarelor cumpărături. Poți astfel acoperi cu ele chiar 50% dintr-o valoare de comandă. 
        Lider al pieței online din Polonia, cu o plajă largă de clientelă fidelă și în România, Answear propune tendințe îndrăznețe prin cele peste 300 de brand-uri internaționale de top pe care le promovează, prin calitatea și varietatea produselor, prin avantajele oferite membrilor clubului său.


Surse foto: www.answear.ro
Am scris acest articol pentru SuperBlog 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită