SUPERBLOG 2017


Am ajuns acum câteva ore de la mare, am despachetat și am și luat laptop-ul să-mi anunț participarea la a 15-a ediție a competiției SuperBlog. Sper să fiu cât mai creativă, cât mai atentă, să intru în stare, în subiect și să am o abordare convingătoare. Bineînțeles, totul se va inspira din experiența personală, din cunoștințele acumulate și informațiile aflate din materialul documentar pus la dispoziție de sponsori. 
Îi salut pe colegii care s-au înscris și le urez succes (nu mai mult decât îmi urez mie, totuși!! ☺☺). Îi felicit pe organizatori, pe bloggerii parteneri și pe sponsori pentru inspirata și benefica idee de a lansa acest concurs. 
Doamne ajută! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită