Savuros, delicios, suculent... ăsta da condiment!


M-am bucurat foarte mult când am primit coletul de la BUZZStore cu noile condimente lichide VEGETA pentru marinare. După ce am deschis coletul deja mi-au venit în minte câteva rețete de preparare a cărnii de pui, de porc și de pește...  Pe măsură ce căutam în cutie și scoteam punguțele cu lichidele ce aveau să dea mâncării mele un gust mai delicios, am descoperit o carte de bucate realizată în condiții grafice excepționale „Gătind din inimă” și o broșură cu rețete propuse de Chef Liviu Balint în care acesta își prezintă noua experiență culinară VEGETA în cinci rețete savuroase și apetisante, pe care am decis să le încerc.
Kit-ul VEGETA de la BUZZStore pe care eu l-am primit era compus din:
- 5 x Vegeta condimente lichide pentru marinare pentru mine
- 10 x 2 Vegeta condimente lichide pentru marinare pentru 10 dintre prietenii mei
- 11 x broșuri cu rețete delicioase propuse de Chef Liviu Balint - pentru mine și pentru 10 dintre prietenii mei
- 1 x ghid de BUZZ
- 1 x carte de bucate cadou pentru mine




Bineînțeles că au urmat câteva telefoane pe la prietene, fotografii postate pe facebook și instagram și punerea propriu-zisă la treabă a conținutului fiecărui pliculeț în parte. Rând pe rând am dăruit câte o broșură cu rețete și câte două plicuri cu condimente lichide VEGETA fiecărei prietene și câtorva vecine și le-am spus că aștept impresii după ce ele le folosesc pentru preparatele lor. 




Până la părerile lor o să ți le spun pe ale mele. Primul preparat a fost „decupat” din broșura primită și gătit întocmai. Se numește „Ciocănele de pui cu sos de ceapă”, am utilizat VEGETA condiment lichid universal pentru marinare pe care am turnat-o peste carne (carnea trebuie crestată adânc), iar pentru sos am folosit ceapă, făină, lapte, muștar, o lingură de vegeta, sare și piper. Cam așa arată prepararea cărnii pentru fripturica aceasta pe care, după marinare, am pus-o pe grătar:




Am mâncat pe săturate, în familie, scoțând din când în când câte un sunet prin care ne exprimam plăcerea de a descoperi un gust atât de bun și fraged, iar sosul a completat perfect fripturica.



Sortimentele pentru marinarea mâncărurilor gătite acasă sau la grătar vin în ambalaje practice pentru 500 de grame de carne și sunt de cinci feluri - condiment lichid cu usturoi, condiment lichid universal, grill condiment lichid barbeque, grill condiment lichid picant, grill condiment lichid cu bere pentru marinare. 




Pe lângă faptul că ele frăgezesc carnea și îi dau savoare pentru ca friptura pregătită să fie suculentă, aromată și bine pătrunsă, aceste condimente conțin ingrediente naturale, adică în compoziția lor nu sunt incluse monoglutamat de sodiu, arome sau alți potențiatori de gust.
„Gătește liber!” te îndeamnă VEGETA, fii creativ și amuzant, găsește-ți inspirația sau folosește rețete lansate de bucătari consacrați, pune în armonie preparatul gătit cu starea ta de spirit și surprinde-te cu ceva delicios și nou!
De asemenea, am mai găsit în broșură o rețetă cu pui și ciupercuțe pentru care am folosit VEGETA condiment lichid cu usturoi pentru marinare, eu am ales aripi de pui pe care le-am lăsat 30 de minute în condiment. Între timp, am pus pe grătar dovlecel, ardei roșu dulce și ciuperci asezonând apoi cu sare și piper. Am scos apoi carnea din marinadă, am așezat-o pe grătarul încins și am gătit-o până când aceasta a căpătat o nuanță aurie, iar pentru mine am lăsat vreo două aripi să facă puțin mai mult... nu, nu le-am ars ☺, pur și simplu îmi plac mai „bine-făcute”!




Am păstrat celelalte trei plicuri de condimente grill pentru ziua de naștere a soțului meu, atunci când invitații s-au delectat cu o fripturică îmbietoare ce mi-a scos în evidență calități de Chef ... 



De la prietenele mele și de la invitații la petrecere am cules, într-un scurt vox populi, câteva impresii din care voi spicui aleatoriu:
Adrian: Cu ce sos ai gătit friptura asta? Are un gust fenomenal! ✌
Cristina: Wow! M-am lins pe degete de cât de gustoasă este! Cred că eu n-am primit aceleași condimente! Vreau să le încerc și pe acestea! 👍
Cornelia: Ce bun e pieptul de pui picant! E suculent și are fix doza de iute care trebuie! Yummy! ☺
Diana: Mai vreau cărniță de-asta bună! I-ai pus ceva special? Aaa... ghicesc imediat - VEGETA! Știam eu că ai iar surprize culinare! ❤
Octavian: Tare bună carnea, să o înveți și pe nevastă-mea secretul tău! A gătit zilele trecute ceva bun de tot, dar parcă mai bună-i asta de la voi! ☺







Acestea și multe alte impresii au ajuns la urechile mele și de la Ramona, Andreea, Amalia, Claudia, Victoria, Iulia, prietene cărora le-am dăruit din plicurile primite... Un feedback pozitiv, au fost plăcut surprinse de gustul plăcut ce-l capătă carnea astfel marinată.
Mulțumiri BUZZStore și VEGETA România, am gătit din inimă, într-adevăr! Mă iubesc și îi iubesc pe cei din jur, de aceea caut să le ofer preparate de calitate, cu gust deosebit, savuros, delicios... 
Te invit să devii BUZZer accesând următorul link:
invitație BUZZer nou!

Surse foto: arhiva personală

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită