Pe gustul meu...☺


Am revăzut marea mea dragă acum o săptămână, o mare calmă, fără valuri mari, în ciuda vântului pe care îl simțeam cum mă cuprinde pe de-a-ntregul ori de câte ori mergeam pe plajă către țărm. N-am mai fost demult în mai la mare, speram ca și soarele să-mi împărtășească entuziasmul, doar mergeam pe litoral la distracție ☺, la Gala Spring SuperBlog 2017, unde urma să primesc diploma de finalist și premiul I în bani, 100 de euro, acordat de La Fântâna
Îmi reamintesc cu emoție ce am gândit când am văzut provocarea lansată de primul sponsor al competiției, La Fântâna. Am zâmbit, gândindu-mă că nu există persoană mai potrivită decât mine pentru a vorbi de perechea apă-cafea, cel puțin în cercurile mele, întrucât  eu aproape numai asta beau - apă și cafea și, ocazional, câte un ceai. Logo-ul lor mi-a plăcut - „La Fântâna vine la tine”, ca o ploaie oportună de vară ce răcorește totul, ca o infuzie de prospețime, ca paharul acela scos de la gheață ce scoate abur pe o vreme toridă... 
Titlul probei suna astfel: „"Cuplul" apă+cafea, element al culturii organizaționale”. Enunțul acesteia cerea să povestim o întâmplare în care apa și cafeaua furnizate de La Fântâna ar fi putut face diferența pentru productivitatea ta, ca angajat, sau/și a colegilor tăi, în ce măsură te-a ajutat să nu mai irosești timp alergând de colo-colo pe la magazine sau dacă ți-ar fi fost la îndemână când aveai întâlniri de afaceri. Articolul pe tema propusă se numește În fântâna zâmbetului tău..., a primit 100 de puncte și 454 de lei, echivalentul celor 100 de euro oferiți ca premiu de La Fântâna. Sponsorul a oferit la această probă cinci premii, a câte 100 de euro fiecare, pentru cinci bloggeri, în ordinea punctajului. Am fost plăcut surprinsă când am primit etichetarea pe grup, am deschis site-ul SuperBlog amețitor de repede, copleșită de emoții puternice și autentice, ritm cardiac accelerat ☺ , mai multe felicitări... și m-am bucurat enorm să văd 100 de puncte în dreptul numelui meu... ☺

La Fântâna este cel mai important furnizor de servicii de aprovizionare cu apă și cafea pentru companii și un distribuitor de produse și echipamente pentru cafea adresate Horeca. Din 2014, La Fântâna asigură servicii integrale de apă și cafea pentru mediul de afaceri, într-o gamă variată și completă de produse cheie și complementare - livrare, echipamente, service, igienizare și training de utilizare.


La Gala Spring SuperBlog de la Mamaia am primit banii și frumoase complimente pentru această realizare. Mulțumesc, La fântâna, într-adevăr sloganul tău e real, ai venit la mine! ❤ 



Surse foto: site-ul La Fântâna și arhiva personală

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită