TELECREDIT - un ajutor rapid, facil, binevenit!


             Banii! Unii îi au precum Contele de Monte Cristo, după ce a descoperit comoara de pe insulă. Își satisfac orice plăcere, nu-și refuză nimic, se plimbă, se-mbracă, le oferă cadouri prietenilor, îi folosesc pentru cucerire sau devin filantropi. Ceilalți, mult mai numeroși, îi câștigă mai greu, îi așteaptă mai mult, îi doresc în viața lor pentru a-și face traiul confortabil sau suportabil. Părerea mea despre bani este că trebuie să-i folosești fără a da atenție acestui mijloc în sine, ci felului în care te bucuri de ceea ce poți obține cu ei. Momentele din vacanță, cartea pe care vrei să o citești și să o pui în biblioteca ta, poșeta dorită, o rochie în care arăți extraordinar, un gadget in trend, util nevoilor tale sau, de ce nu, benzina, facturile la utilități, lecțiile de chitară ale copilului... toate acestea costă, n-ar fi posibile fără bani. Ei nu garantează însă fericirea, siguranța, sentimentele și nici măcar independența (există o dependență de cel care îți furnizează banul, de celelalte persoane... deci, independența financiară este status relativ, poți ajunge independent față de părinți, dar dependent de șeful tău, de exemplu...). 
             De-a lungul timpului, am trecut prin crize financiare, nu multe, ce-i drept, și nici lungi, dar acelea care au fost m-au ajutat să înțeleg cât este de important să ai bani atunci când îți trebuie și cum îi poți cheltui (de-a lungul vremii) astfel încât să-i mai ai și atunci când îți sunt realmente necesari. Totuși, au fost câteva perioade când n-am putut pune nimic deoparte. Așa că, am apelat la împrumut rapid, fără garanții, cu rambursarea pe o perioadă care mi-a convenit și transfer rapid de bani în cont. La începutul unui an școlar, țin minte că nu-mi ajungeau banii pentru rechizite, haine, cărți și alte necesități ale copilului. Am ales să aplic pentru un credit online rapid la Telecredit, instituție financiară nebancară, monitorizată de BNR și înscrisă în Registrul general.



             Creditul nebancar
 se acordă fără garanții și este pe termen scurt. Telecredit m-a convins prin următoarele atuuri: sunt creditori direcți, acordă credite rapide 100% online, poți aplica ușor, ești evaluat rapid și primești banii în contul tău bancar foarte repede, nu se percep comisioane și nu există costuri ascunse, transferul banilor se face imediat după aprobarea împrumutului și confirmarea ta, te împrumută chiar dacă ai și alte credite. La prima aplicare poți împrumuta până la 500 de lei, eu am luat suma maximă, am rambursat-o în 30 de zile cu dobânda de 1,2%/ zi din suma luată. Dacă n-aș fi avut posibilitatea să dau banii înapoi la scadență, mi s-ar fi oferit posibilitatea de refinanțare a creditului, cu condiția să achit dobânda la data scadentă. N-a fost cazul meu, dar tot așa de bine putea fi.

            Anul trecut am fost la mare de două ori, o dată în iulie și a doua oară în septembrie. Pentru iulie nu era nimic planificat, am fost invitați, aveam cazarea asigurată pe o săptămână, însă la acel moment nu aveam prea mulți bani în casă. Nu știam la cine să apelăm, mai ales că oamenii, fie ei și prieteni, cam strâmbă din nas dacă te duci să le ceri bani pentru... vacanță. Atunci mi-am adus aminte de prietenul meu care nu-mi cere justificări inutile și nu chestionează motivele acțiunilor mele - Telecredit. Deja fiind clientul lor, n-am mai completat niciun formular, iar aprobarea împrumutului s-a făcut imediat, fără niciun document. Fidelitatea mi-a fost răsplătită și prin creșterea valorii sumei maxime creditate. Am împrumutat suma maximă, 2000 de lei, și le-am făcut o mare surpriză alor mei, care nu mizau pe prea multe plăceri în vacanța aceasta ad-hoc. A fost distractiv, a fost minunat, a fost de neuitat, după cum știi... ți-am povestit la momentul respectiv câte ceva despre neașteptata vacanță la mare. ❤                   
            Nimic nu este mai bun decât un ajutor la momentul oportun - sună ca o promisiune, se simte ca un umăr pe care te poți sprijini, un prieten loial care este pe lungime de undă cu tine și te ajută să-ți pui în practică ideile, surprizele pentru cei dragi, gândurile năstrușnice. Un prieten pe care-l cauți la nevoie știind că este acolo mereu, în favoarea ta, de ajutor pentru scopul tău. Iată câteva informații despre ce trebuie să faci să ai un așa prieten precum Telecredit și să beneficiezi de toate avantajele ce decurg dintr-o astfel de <amiciție>. 
             Pentru a aplica pentru un credit urgent trebuie mai întâi să intri pe site-ul Telecredit și să alegi suma dorită, deplasând cursorul spre dreapta sau spre stânga. Împrumutul maxim este de 2000 de lei, însă dacă ești la prima aplicare poți obține doar o sumă de până-n 500 de lei, inclusiv. Apoi, trebuie să alegi data rambursării prin deplasarea cursorului spre dreapta sau spre stânga, durata maximă pentru un credit online urgent fiind de 30 de zile. Completează cererea de împrumut online cu datele tale, acest lucru fiind necesar doar la prima aplicare întrucât la celelalte împrumuturi aceste informații vor fi deja înregistrate. Pentru activarea contului tău este necesară o confirmare, pe care o faci folosind e-mail-ul și SMS-ul primite. Logat fiind la contul tău, poți trimite, în format electronic, documentele necesare aprobării creditului rapid online. După toate aceste demersuri simple vei primi aprobarea în cel mai scurt timp, iar banii tăi vor fi transferați în cont în aceeași zi.


            Împrumutul Telecredit este pentru momentul în care tu decizi că ai nevoie de bani sau pentru acea situație pe care n-ai prevăzut-o. Este rapid! Tranzacția se efectuează online. Ai banii în cont cu promptitudine. Telecredit oferă împrumut până la salariu și persoanelor care au deja alte credite în derulare. La scadență nu ai de plătit decât împrumutul și dobânda. La Telecredit nu există comisioane de analiză, acordare, administrare și costuri ascunse. 
Pentru detalii le-am trimis un e-mail în care solicitam amănunte despre condițiile pe care trebuia să le îndeplinesc pentru a obține un credit: 
- trebuie să ai vârsta minimă 18 ani și domiciliul în România
- trebuie să deții un cont bancar și un card atașat acestui cont
- e necesar să ai un venit din salariu sau pensie
- trebuie să poți fi localizat la un număr de telefon mobil activ și o adresă de e-mail valabilă
            Împrumutul nebancar Telecredit se rambursează integral la data scadentă, tu trebuie să ai la acea dată banii în cont pentru a restitui creditul. Cu toate acestea, Telecredit îți oferă posibilitatea achitării banilor în tranșe cu condiția ca, până la scadență, să-i înapoiezi în întregime. Am mai precizat deja și varianta cu refinanțarea. Sunt și surprize, facilități, concursuri pentru clienții fideli soldate cu multiple beneficii.



  
            Idei sunt multe așadar, dorințe de asemenea, ideile pun banii în mișcare și la așa oferte avantajoase și convingătoare nu am rezistat. Nu știu dacă sunt "a material girl", sunt sigură însă că trăiesc într-o "material world" și consider că banii au avut dintotdeauna un rol și o importanță esențiale în viața oamenilor. Ei au modificat cursul istoriei în bine sau în rău, au afectat popoare, au schimbat destine. Jonathan Swift spunea că "un om înțelept ar trebui să aibă banii în mintea, nu în inima lui". Iar eu sunt de părere că e bine să găsești dezlegare cu capul, gândind rațional, problemelor pe care banii le pot rezolva... pentru starea ta de bine, pentru un minimum de confort emoțional și o viață tihnită. Fără a dedica prea mult timp aspectului. Fără frământări. Important este să rămâi tu însuți, să nu te dezumanizezi. 
            Și să-nchei ca-ntre prieteni, într-o notă amuzantă, Arnold Schwarzenegger are și el propria viziune asupra banului: "Banul nu te face fericit. Acum am 50 de milioane de dolari, dar am fost la fel de fericit și când aveam 48 de milioane de dolari." ☺


Am scris acest articol pentru Spring SuperBlog 2017
Surse foto: telecredit.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită