Lungul drum de la "a voi" la "a reuși"


Nici nu mai știu prea bine cum prefer vremea de primăvară - să fie tot atât de cald ca vara sau să plouă tot atât de mult ca toamna... pentru că asta se cam întâmplă de ceva ani încoace! Între căldură excesivă și frig moderat, aleg însă ultima variantă... Doar la malul mării îmi place soarele arzător, în rest nu mă mai împac cu el de când m-am ales cu mult mai multe kg în plus decât cele care erau în natura mea... să treci de la o constanță de patruzeși- cinzeși la peste șaizeși- șaptezeși e total aiurea și incomod... nu numai că nu iubesc cum arăt, ci am ajuns să detest corpul acesta cu surplusul lui... Lipsă de voință, resemnare, ideea aceea deplasată că peste 40 de ani se modifică ceva în metabolism și corpul se transformă în direcții pe care nu le agreezi... 
Toți apropiații mei au fost surprinși când m-au revăzut după o perioadă, mă știau suplă, cu o siluetă plăcută... Nu mai zic de cei care m-au revăzut după ani și ani, colegi, prieteni... dar, dragilor, timpul trece pentru toți, nici voi n-ați rămas la fel! Unii s-au îngrășat, alții au slăbit, unii au mai multe riduri, alții au părul alb... Te poți simți tânăr în interior și eu mă simt astfel, dar figura, corpul îți trădează vârsta... 
Unii au adoptat obiceiuri nesănătoase, mâncare cu grăsimi, fumat, alcool, cine-s eu să-i judec, cine-s ei să mă judece? Fiecare cu felul propriu de a-și gestiona viața, emoțiile, deprinderile... Câtă vreme nu atentează la zona ta de confort, nu te deranjează, nu te folosește, nu te agresează... let it be!
Adevărata ta problemă intervine când nu te mai poți accepta tu pe tine însăți, când nu mai poți înghiți tu însăți felul în care arăți, când îți dai seama că nu te-ai iubit suficient astfel încât să nu te lași să devii astfel... Atunci se impun măsuri, atunci te gândești de zece ori la mâncare și mănânci o singură dată, atunci, când nu mai poți închide nasturele la pantalonii preferați, decizi că sunt necesare și câteva ore de mișcare, pe lângă dietă...  
Nu dai bani pe haine pentru a le ține în șifonier. Într-o vreme era și moda aceea - "îmi iau cu un număr mai mici pentru că mă motivează să slăbesc", fără succes, în cazul meu. Multe femei își recapătă silueta după o naștere. Și eu pierdusem la un moment dat multe kg și știu că acest lucru este posibil dacă ai o viață activă (nu bezmetic de activă, ci echilibrat de activă), deci mișcarea, implicarea, consumul rațional sunt adevăratele soluții la problemele cu greutatea. Mental, sunt setată pe dietă, practic e mai greu...☺ 
Și am mai încercat "ceva", un substitut de masă, pe care mi-a făcut plăcere să-l încerc și despre care voi scrie în curând.
Cam atât despre frământările mele actuale. În rest, fii vesel/ă, peste tot e primăvară, nu-i aștepta pe ceilalți să te fericească, dă tu tonul, fii vesel, zâmbetul naște zâmbete... Fii dezinvoltă și simte-te relaxată, știi cum se spune, ușoară ca un fulg ☺... 
Mi-au lipsit aceste mici confesiuni, Doamne ajută, le reiau... cu drag și gânduri bune pentru tine! ❤❤❤




Surse foto- www

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită