La Gala SuperBlog 2016 (II)


filă din jurnal

decembrie 2016, urmare de aici 

                 Sesiunile de fotodivertisment au venit ca o surpriză și ca un mod amuzant de a face poze. Ele au fost posibile datorită celor de la PartySnap și au fost realizate cu ajutorul a două doamne-operator foarte simpatice, care m-au lămurit cum și ce... Pe scurt, am făcut cunoștință cu un mare aparat cu multiple funcționalități, cu un ecran pe care se vedea imaginea receptată de o cameră plasată lateral. În câteva secunde imaginea se capta și tu puteai apoi să-i aplici diverse obiecte virtuale (inimioară, floricică, pălărie, ochelari și chiar și personaje). După ce ai stabilit că așa vrei să arate fotografia, o trimiți prin email, o postezi pe facebook, o imprimi (cu sau fără magnet)... sau toate trei la un loc. Display-ul este tactil, tragi obiectele selectate unde dorești pe fotografie. De asemenea, se scoate la imprimantă pe hârtie cu protecție UV și împotriva lichidelor. Am făcut cinci fotografii, cred că A. ar fi dorit mai multe, dar n-am vrut să inoportunez prea tare... Mă rog, să zic că am descâlcit-o și p-asta, m-am dumirit cum și ce, e interesant să fii la zi cu progresul tehnologic, fără să-ți faci din asta un scop sau o obsesie... Eu n-am umblat prea tare la imagini, un trifoi cu patru foi, o inimioară... suficient!

foto www

              
                     Voi intra în curând și pe site-ul Editurii RAO pentru a cumpăra folosindu-mă de voucher-ul primit, am luat 89 de puncte la advertorial, nu-i nota mea cea mai mare, dar nici cea mai mică... oricum le adresez mulțumiri și aprecieri, consider cărțile RAO apariții editoriale de excepție, mereu frumos prezentate și bine corectate...
              Swiss Solutions  i-a premiat cu obiecte personalizate pe cei care au fost pe fază pe Facebook cu o zi înainte, confirmându-și prezența la Gală...  (mingi medicinale și niște agende atât de frumoase încât mi-a lăsat gura apă :))



             
                     După premiere și fotografiile de grup, momentele de savoare le-am primit de la Delaco și două firme ce produc vinuri, într-o inedită asociere de brânză cu vinul potrivit, mărturisesc că m-am limitat la brânzeturi și le-am găsit delicioase... Aș repeta oricând experiența, cred că aș mânca mai puțin din fiecare să am loc și pentru tort, care pe lângă aspectul simpatic personalizat, a avut un SuperGust...






            
                      Și fiindcă se impune o scurtă concluzie, acest concurs m-a determinat să fiu puțin mai atentă la detalii, să mă documentez înainte să abordez un subiect, să scriu la timp fiindcă în criză de timp nu pot scrie, iar Gala mi-a scos în cale oameni frumoși, generoși, veseli... Am fost plăcut surprinsă și-mi pare bine că am trăit această experiență!
               
            

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită