Mini-biblioteca mea nouă


În ultima vreme am lăsat puțin blogul și alte rețele de socializare pe ultimele locuri pentru că am o nouă "jucărie" preferată numită ebook reader. Mi-am luat unul în rate gen "cumperi acum, plătești la anul!" împreună cu o tabletă pentru fiică-mea, mai mare decât cea pe care o avea. O. și-a luat un hard extern cu banii jos. Precum presupui, totul s-a înfăptuit de Black Friday. Sunt cârcotașă din fire și-mi mențin părerea că la noi nu-i ca la alții și, desigur, nici această zi n-are asemănare cu originala Black Friday și ceea ce presupune ea în țara de unde vine, SUA... acolo sunt reduceri mult mai multe și mult mai mari. 
La noi, reducerile sunt mai mici, aproape ca niște discount-uri sezoniere, mie mi se pare că retailerii oricum le-ar fi făcut, e o numai o părere, poate eronată, nu știu n-am contabilizat nimic. Am apreciat ochiometric. Totuși țin să punctez că am aceste rezerve. Mă rog, ca să documentez un pic articolul, am distribuit  pe G+ o postare fix despre această zi cu însemnătatea ei, puțină istorie, oferte, sfaturi.
În fine, îmi doream de multă vreme un ebook reader adevărat, nu o tabletă, doream să citesc cărți glisând să ajung la următoarea pagină, să pot să port o mini-bibliotecă pe unde mă duc (presupunând că am chef și timp de citit), mi-l doream cu ecran mai mare, dar mi-am dat seama că e mai comod așa, cu diagonala de 6 inch.
În rest, cu viața... a venit frigul, urăsc asta, zilele-s relativ monotone, mie-mi trebuie nuanțe, le mai  colorează cei de lângă mine, slavă Domnului! 
Și da, mai e puțin până rup ultima filă din calendarul de pe hol, lăsând să se vadă zilele lunii decembrie... mereu rămân uimită de cât de repede se scurg... anii...
Week-end plăcut, mă opresc aici, deocamdată, că apoi iar mă năpădesc gânduri de tipă aflată la criza vârstei mijlocii :) și nu vreau să indispun pe cineva...
Să ne fie bine, mie, ție...!



Surse foto - arhiva personală și www.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită