Ochiul din ceafă






                  Atunci când m-am angajat ca asistentă personală a unui arhitect nu m-am gândit că voi petrece atât de mult timp în mașină, din sat în sat, umblând după proiecte de case. Mă gândeam că omul vine frumos la firmă, spune ce vrea, proiectanta îl ascultă, eu iau notițe, trag la xerox dimensiunile și modelul dorit, mai fac și câte o cafea... Dar nu a fost astfel, cam jumătate din săptămână eram pe drumuri. După o vreme știam toate locațiile și peisajele complet, iar, dacă trebuia să rămân în mașină să aștept, plictiseala și somnul îmi dădeau târcoale. Până când... în urma unor contracte mai avantajoase decât de obicei, s-a hotărât, pe lângă alte îmbunătățiri în firmă, să se schimbe și sistemul de  navigație auto  la autoturismele utilizate frecvent. Urma ca, în loc acelui radio cu CD din dotarea mașinii, să se instaleze o platformă G android pentru navigații. Wow, ce bine, nu mai număr păsările-n zbor, nu mai caut să schimb frecvențe la radio! Acest gadget excelează la capitolul opțiuni... pe ecranul touchscreen ai posibilitatea să selectezi filme sau videoclipuri de pe Youtube, aplicații social media, Tv, tuning radio (inclusiv cele de pe internet) la o calitate superioară a sunetului. De asemenea, poți transforma acest mecanism într-un centru multimedia personalizat - filme, imagine, documente, muzică pe gustul tău -, poți conecta telefonul la sistem pentru a vorbi handsfree, evitând abaterea atenției de la drum, poți utiliza specificația bluetooth pentru diverse schimburi de informații între device-uri. Sau poți folosi celelalte funcții, dintre care cea mai importantă, pentru a fi sigur că ai ajuns unde trebuie, este navigarea GPS prin Waze, care are acuratețe mare, îți arată unde-s porțiuni de drum în lucru, dacă-s accidente de circulație, radar, precum și alte date completate de alți utilizatori, participanți la trafic. 




           A fost o alegere bună dotarea cu aceste platforme de navigație auto de la  Edotec  atât datorită prețului avantajos la achiziție, cât și a faptului că produsele sunt testate și vin cu o garanție de 2 ani. Mai mult, sunt însoțite de factură, poți opta pentru plata în rate, se livrează gratuit, iar dacă nu știi să le instalezi beneficiezi și de suport tehnic dedicat. Bineînțeles, n-a lipsit nici surpriza, o cameră de marșarier cadou, pentru fiecare navigație cumpărată. Este tocmai detaliul semnificativ care ne-a scos din încurcătură într-un sat de munte, pe un drumeag unde estimasem că am loc să întorc. Eram aproape de marginea unui povârniș înalt și abrupt, calculasem mental că mai am spațiu, iar când mi-am aruncat ochii pe monitor, am văzut că nu-i deloc așa. Am reluat manevra, prudentă de această dată, cu ochii la ce arăta camera pentru marșarier în ecran. Se spune că ar exista un ochi în ceafă. Al meu a fost rigid, dar salvator! Grație echipei de la EDOTEC.








                  Job-ul merge super, atât de bine încât îmi voi dota și eu mașina personală cu un asemenea dispozitiv multimedia, cât de curând posibil. Va fi mai puțin monoton drumul lung spre mare, vom ajunge fix în punctul dorit și vom parca indiferent dacă avem sau nu vizibilitate directă, lăsând noua tehnologie să ne fie de ajutor. 









Am scris acest articol pentru Superblog 2016.
Surse foto http://www.edotec.ro/ și https://www.facebook.com/Edotec.ro/.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită