"Emoții de toamnă"

                     Am publicat de multe ori aici lucrările lui O. care aveau legătură cu vreo temă abordată, pentru că, în viziunea mea, el reușește să scoată un portret perfect sau să reproducă un peisaj în mod realist, dându-i totuși tușa proprie, ce-i face stilul ușor de identificat. Anul acesta m-am gândit să-i fac o surpriză și să organizez o expoziție cu vânzare, fiindcă, deși are un job permanent, el este un artist în primul rând și orice artist trăiește (și) din ceea ce creează. Meritul lui fundamental în acest domeniu, portretistica, este, consider eu, abordarea profundă a trăsăturilor fiecărei persoane... e ca și cum i-ar pătrunde dincolo de chip și i-ar reliefa sufletul, trăirea de moment ori un gând ce i se reflectă în privire, fugar poate, dar definitoriu. Are talent nativ și o eleganță naturală a compoziției, apetit pentru perfecționare, perseverență, expresivitate puternică a stilului, o mare capacitate de concentrare și... multe alte calități artistice ce mă îndeamnă să glumesc uneori, ușor sarcastic, la câte-o discuție aprinsă, cu capete de acuzare, despre Pygmalion și Galateea și ce-ar putea face el dacă eu mă rătăcesc prin oraș într-o bună zi... așa, de probă... ar crea oare o " altra me "?
                      Să nu devoalez încă prea mult despre artist și să-ți spun ce mi-am pus în cap!
                      M-am gândit la tot, zic eu, la dată (cândva în octombrie, poate chiar la aniversarea unor :) ani de căsnicie), la locație (ceva inedit, un subsol, nu foarte decorat... să iasă-n evidență tablourile), la hainele elegante pe care le vom purta noi trei, la oaspeți și la tipul invitațiilor tipărite, la stilul și codul vestimentar abordat - ca artificiu pentru beneficiu se impune black tie (sau un soft black tie pentru non-conformiști, că-s mulți în breaslă). Apoi, trebuie să iau în calcul un buget care să mai includă și costul de catering, un bufet suedez, o trupă rock pe care o voi plăti cu banii obținuți din vânzări (că doar nu scot bilete!!) ... trebuie să pregătesc niște repere pentru conținutul mesajelor media și social media, precum și alte detalii... în fine, fac eu o listă, voi avea în vedere toate aspectele, sper...
                  Cum totul se va transforma într-un cocktail cu licitații informale și foarte personale (dar dacă reușim să vindem, Doamne ajută, vom declara veniturile :)) ...! ), iar eu va trebui să stau multe ore încălțată, am abandonat din start ideea de stilettos și am decis să caut pantofi de dans, comozi, ușori, unde-i găsesc?... să umblu prin magazine, pe ploile astea, nu am chef și nu-i prea plăcut. Răspunsul mi-a sărit în ochi ANSWEAR ... iar când am auzit de acest mare retail-er, lider-ul pieței de modă online din Polonia (de ceva timp lansat și pe piața autohtonă), s-a creat spontan în mintea mea un joc de cuvinte - răspunsul a ceea ce vrei să porți - answer - answear :) - e aici
  • http://answear.ro/p/pantofi-cu-toc-2356-k.html

                 Aleg întâi pantofii și am grijă mereu să nu mă strângă fiindcă starea mea de spirit are mare legătură cu acest aspect. Apoi, mă uit la culoare... și, cum voi fi gazda evenimentului, trebuie să mă remarc, deci, dacă rochia mea va fi neagră (îmi place negrul chiar dacă eticheta nu-l impune strict), pantofii vor fi negru cu roșu sau roșu metalizat sau sidefiu... am văzut unii superbi, poate mă răzgândesc în privința tocului... 
answear.ro


                 Am pus ochii și pe o rochie, de fapt, pe mai multe, însă una voi purta totuși, ea concordă și cu anotimpul, dacă-i ceva mai răcoare îmi pun un palton nu prea gros... să meargă cu pantofi. Nu șiu dacă voi părea atât de serafică precum modelul ce prezintă rochia, știu doar că mi-a luat ceva timp să aleg, delectându-mă cu tot ce am văzut aici
  • http://answear.ro/p/rochii-si-tunici-212-k.html/rochii-si-tunici,elegant/p-1/r-60/o-n/s-275 

                  Ca accesorii voi purta probabil ceva prețios, să ies din rutină, un set de colier - cercei perlați. Un clutch plăcut la aspect, delicat, dar perceptibil, va completa ținuta mea rafinată, impusă de acest eveniment unic.
                 
               
answear.ro
           

                 Pentru O. părea o idee mai simplu, pantofi eleganți, dar comozi, costumul de rigoare, o cămașă albă, un palton, deși el nu e prea friguros, sacoul cred că-i va fi suficient, însă modelele și gama cromatică a ofertei de pe site erau atât de variate încât am zăbovit ceva până să hotărăsc ce să-i comand (pe furiș, să nu stric surpriza). Am ales dintre toate propunerile de aici 
  • http://answear.ro/p/camasi-240-k.html/camasi,camasi_cu_maneca_lunga/p-1/r-60/o-n/s-257
  • http://answear.ro/p/mocasini-si-pantofi-2411-k.html/
ceva ce știu sigur că-i va plăcea și-i va fi necesar și cu altă ocazie.
                   M-am bucurat că am găsit și pentru A. hăinuțe chic, mai ales că țineam să le comand pe toate la acest magazin pentru multiplele avantaje pe care le oferă clienților: 50 de lei bonus la înscrierea la newsletter, iar fiecărui membru al ANSWEAR.Club i se adaugă 10% din valoarea oricărei comenzi într-un fond și, pe măsură ce banii se strâng, acesta poate îi folosi la plata unei părți a următoarei comenzi - ajungând să acopere chiar și 50% (maximum) din valoarea finală. Pe lângă toate acestea se adaugă livrarea gratuită la comenzi de minimum 150 de lei, transport rapid, metode facile și comode de plată (ramburs sau card bancar). 
                   Cel mai important pentru mine este faptul că am găsit ceea ce am căutat și ce mi se potrivește, cu alte cuvinte, răspunsul a fost convenabil și in trend. Poate că este cea mai palpitantă activitate a mea din ultima vreme, dublată și de efortul de a o ascunde de beneficiarul ei (și nu-i ușor căci stăm în aceeași casă!), dar merită și strădania, și riscul, și avantajele... Și-s foarte optimistă, sigur va avea succes! Aștept expoziția, sunt nerăbdătoare, aștept acea zi de toamnă, cu emoția ei vibrantă...


imagine web





Am scris acest articol pentru SuperBlog 2016.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită