Atmosfera fierbinte...

foto MLM
Nu știu cum și cât de mult vă atacă pe voi căldura, însă eu mă topesc până la... dezintegrare :)...  Și n-ar fi ăsta cel mai mare neajuns, ci problema mea e că mă lasă nervii!! Nu suport sauna asta între betoane și din acest motiv eu, fată educată în orice alte condiții, am ajuns să vorbesc în casă ca un birjar și mai ales să urlu ca o apucată dacă nu-mi convine ceva... mai nimic, dealtfel nu-mi e pe plac! Am avut ocazii să-mi montez aer condiționat, dar n-am făcut-o, acum n-am cu ce... sau ar trebui să renunț la altele și n-am chef, n-am cum, deci tot aia e! Mă mulțumesc timp de două ore să <mă dau> cu mașina prin oraș, de colo până colo, cu diverse opriri, că urbea asta nu-i prea mare, dai un rond și în zece minute ești înapoi, așa că ne oprim la cumpărături, la cafele, la benzină și cu muzica din mașină și mult aer rece ne mai calmăm, ne mai temperăm temperatura :) ...
La meteo au anunțat ploi în săptămâna asta, a plouat însă peste tot numai la noi nu... Fructele și apa sunt cam singurele leacuri pentru mine, nu prea tolerez înghețata și nici berea, deși câte una (fără alcool) aș putea să încerc din când în când... 
Îmi place vara, o ador, însă vreau și câte o ploaie repede să-i anime pe toți, să-i scoată la plimbare pe jos, să ne dezmorțească, să se umple maidanul de copii zgomotoși și părinți ce le urmăresc jocul, discutând însuflețit.
Vreau la mare iar, vreau o limonadă uriașă, terapie cu pepene, aerosoli și întinderea nemărginită de apă...
Vreau...

foto MLM

Comentarii

  1. ... La mare!! Nu? Și noi vrem.. Dar nu se poate. Mai bem un ceai, mai ne luam o oră prin parc.. Vedem noi.

    Mulțumesc!! Se vede că peste tot e la fel. Nici un pic de răcoare..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De două veri mergem în septembrie când sunt prețurile mai mici, însă anul acesta am avut cazarea asigurată timp de o săptămână, o invitație, o ocazie nesperată care ne-a bucurat. Eu iubesc marea în orice anotimp, mai fac economii din vreme, mai caut oferte, în definitiv nu merg să stau în cameră prea mult, un duș și odihna, așa că nu mă uit după lux... să fie curat, apă caldă și loc să dormim toți. Te pup, draga mea prietenă, să-ți fie bine, Doamne ajută!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită