Lumea multor vieți...

imagine web
                           În ultimul timp - zece zile, două săptămâni - am simțit nevoia să mă pierd și prin acțiunea altor vieți, nu numai a mea, și ce-i mai indicat pentru asta decât un roman, oricare, sau o suită de povestiri. Așa că m-am pus pe citit, G.G. Marquez și Roberto Bolano, deocamdată, ceva poezii de Pablo Neruda și ceva fragmente  dintr-o carte gen nlp cu sugestii pentru maniera în care ne putem purta cu copiii și răspunsuri posibile la unele reacții și întrebări ale lor. Mă interesează și thriller-urile, dar o dată cu citirea unor comentarii de pe aici, făcute de <some no face person>, eu zic că-mi iau o doză de stimulante suficientă pentru o zi, astfel că acele cărți mai pot aștepta. Știi tu, <too much love will kill you>... :) :) 
           Orice carte mă interesează, de fapt, pentru că-mi oferă lumea din perspectiva mai multor vieți, mă lasă să iau sfaturi, să aleg modele, să respir o dată cu personajele...  Nu vreau să intru în amănunte (deși știu că vei zice că niciodată nu aprofundez!), cândva, poate, voi scrie despre influența cărților asupra mea (cu toate că nu mi le voi aminti pe toate cele marcante,le voi specifica pe unele), deși am trecut de perioada când citeam să aflu și sunt în aceea în care pentru mine a citi este un modus vivendi, parțial vital... 

imagine web

               Altfel, suntem toți răciți pentru că în weekend-ul trecut în timp ce ne aflam la o terasă a trecut mașina de înghețată și copila i-a făcut semne hotărâte, n-am avut încotro am luat pentru toți câte o porție... de fapt, O. a luat, eu nici n-aveam chef, nu prea mănânc, prefer alt desert...  și oricum urăsc să fiu răcită!
                              În altă ordine de idei, mi-am propus să stau cât mai puțin timp la computer, așa că încerc să-mi zădărnicesc orice plan de prelungire a timpului petrecut pe net prin amânare... ceva de genul, ce nu-i important azi poți lăsa lejer pe mâine, poimâine... am văzut că funcționează, în mare... :)
Toate-s bune, precum le-am povestit, îți mulțumesc că mă susții în munca aceasta de creație, îndeletnicire care îmi place mult... noapte bună!
fotografie internet


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită