De prin casă...

         
cărțile recent cumpărate în noua bibliotecă
Sunt super-mulțumită, mi-am făcut pe comandă rafturi noi pentru cărți și pentru hainele pe care le purtam cel mai des, ce zăceau depozitate în coșuri, s-a luminat camera, e mai largă, am aranjat o idee diferit, pare alta... Poate astfel îmi voi auzi vocea interioară mai bine, nu se va mai sparge împrăștiindu-se peste tot, se va aduna venind compactă, să-i pot da o formă aici... dacă nu mă pot îndepărta atât de des pe cât vreau , caut mereu să schimb decorul... să varieze fazele, să se modifice stările oarecum... deși unele îmi convin, adică îmi sunt pe plac mie însămi (nu auto-suficientă, ci doar mă simt bine în pielea mea)... Mai am de adăugat spoturi, suport tv... Acum o săptămână-două am înlocuit și cuierul din hol cu trei plăci mari care ocupă tot peretele, cu mult mai multe cârlige, pentru mult mai multe haine, iar jos, tot pe tot peretele, raft pentru încălțăminte... a devenit și holul mai spațios și altfel, mai ales, diferit... 

            Dincolo de preocupările casnice, rămân mereu cele cu care am grijă de mine propriu-zis, adică lecții cu copila (pe care le-am tot amânat că am zis să simtă și ea vacanța), lecturi, filme, plimbări, cumpărături... și două concerte la care doresc să ajungem, Doamne ajută! Vremea a fost razna și aici, ca peste tot în țară, puțin mai calmă decât în alte zone, totuși alandala... în fine... obișnuiam să râd de cei care abordau subiectul <timpul probabil>, mă gândeam că se plictisesc rău... mă rog, pentru mine e ca formulă de încheiere, căci ce poate avea ca final o relatare despre chestii destul de banale, decât un final în ton...
corp de rafturi, parte din modificări... :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită