Visul obsesiv - examenul

             
imagine web
       Bună ție! Vreau de multă vreme să aduc vorba despre un subiect (fie aici sau în caietul meu) care cândva mi-a fost prietenos într-un demult, într-un atunci al copilăriei și adolescenței mele, iar acum îmi dă coșmaruri din care mă pot trezi, cu greu, leoarcă și cu o dorință intensă de a fugi. Este vorba despre examene. De orice fel. Mi-e teamă că, fiind prea emoționată, n-o să știu materia și n-o să le pot face față. Acolo, în vis! Și să nu crezi că am picat vreodată vreunul din toate cele la care m-am prezentat de-a lungul timpului, dimpotrivă le luam cu note mari, unele cu maximum chiar!  Nu știu acum de unde această teamă care se manifestă doar în vis... Nu mi-o explic... am căutat ceva explicații pe net, am amețit, o să încerc eu să spun ce cred că este -cum era atunci: în noaptea ce preceda examenul adormeam spre dimineață, după lungi întrebări și frământări, plus că înainte să mă urc în pat repetam și evident că nu apucam să repet tot, deci apăreau alte griji, dacă-mi pică tocmai din ce nu... Așa că, acea teamă de eșec, că practic asta e, persistă și astăzi, numai că este în inconștient, manifestându-se numai în vise (la mine sub formă de coșmar). Și mai e ceva - eu nu învățam ca să nu mă certe ai mei, pe vremea aceea aveam o ambiție (pe care-n timp a luat-o vântul, pe aripile lui :) , purtând-o undeva, departe, acolo unde pare că cerul se unește cu pământul...), aveam plăcerea competiției amestecată cu emoțiile ce rezultau din acele confruntări, aveam un mare chef să fiu printre primii. Slavă Domnului, n-am transferat la copil paranoia mea, ea poate mititica să vină cu ce calificativ vrea, să citească doar dacă are chef, atât îi cer să nu se ducă la școală cu tema nefăcută și pentru asta îi ofer ajutor când are nevoie.

               Ce-o fi exact cu visul cu examenul și reacția mea afectivă intensă o să caut să citesc (spre rușinea mea nu mi-am luat un manual de psihologie, dar îmi voi...) ... deocamdată visez frumos, parfumat chiar, colorat ... lipsește gustul de multe ori, dar n-am nici dorința, nici pretenția de a fi perfectă :) . Să ai o noapte faină! Cu mult drag...

imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită