Săptămâna altfel

      Zilele astea au fost pline, vizită la muzeu, la Curtea Domnească din Târgoviște, o piesă de teatru pentru copii, <Cei trei purceluși> la Tony Bulandra...zile atât de ample, dar nu epuizante.
afiș Teatrul Tony Bulandra
Ce m-a agasat a fost însă gândul că n-am scris nimic aici, ca și cum aș fi fost jurnalist de presă scrisă cu obligație stringentă de a termina articolul înaintea ultimului termen de predare (zis și deadline) și cu cât doream mai tare să deschid o pagină pentru postare nouă, cu atât îmi puneam bețe-n roate, ba că-s obosită, ba că nu mi-au ieșit fotografiile, ba că mai am și alte treburi prin casă etc.. În fine, de-abia acum m-am montat să tastez ceva despre această <săptămână altfel> din școli, idee pe care eu o consider inteligentă, se mai înviorează și copiii, și-așa fiică-mea m-a întrebat încă de la sfârșitul vacanței de iarnă despre următoarea vacanță, iat-o, a venit, ghicești-la sfârșitul ei-care va fi întrebarea... 
       
surprins înclinat...
Deci, săptămâna a fost chiar altfel, au avut și un concurs la matematică, apoi, la Muzeul Tiparului și al Cărții Vechi Românești, au participat la un atelier de caligrafie, li s-au dat explicații despre evoluția semnelor de scriere, apariția alfabetelor, suportul pe care au scris oamenii la începuturi până la cele folosite în prezent... apoi au scris și ei, copiii, cu pană de gâscă, cu toc... a fost și haios și atractiv!
Muzeul Tiparului și al Cărții Vechi Românești Târgoviște
        Adulți am fost trei, două mămici și doamna învățătoare, eu mi-am încurcat picioarele pe tocuri printre ruine, ca o îmbinare vechi-nou, n-a fost singurul anacronism dealtfel , am văzut oarecum scandalizată cum au plantat niște termopane pe acolo, nu știu ce utilitate vor da acelei incinte, în fine știu oamenii mai bine cum să-și investească banii :) că de-aia e monument istoric, patrimoniu național... ca orice co-național să se bucure cum poate, după buget coană...(nu mai fi cârcotașă)!
ruinele...
       E drept, mie personal mi-a plăcut acest respiro, oricum, spre rușinea mea, nu mai vizitasem ruinele din adolescență, am intrat și în biserică, parte din ea este în restaurare, am aflat și informații noi, erau niște fete în rochii de epocă ce dădeau culoare și mai strecurau și câte o explicație...suveniruri pentru fiică-mea, un pachet de cărți de joc pentru colecție și cam atât.
printre ruine...
        Am rămas cu ceva bun din asta (pe lângă timpul petrecut plăcut cu fata mea ce-l vom pune împreună la amintiri comune)... și anume, mi s-a redeschis pofta de teatru. Cred că sâmbătă seara voi fi la spectacol! Atât acum, sper să ai un week-end frumos, pe gustul tău, să faci numai ce-ți face plăcere, fără să le provoci neplăceri altora!
       

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită