Lectura de week-end

             

Pentru mine tot ce se poate parcurge cu plăcere, tot textul care curge lin, frumos, de la sine se numește o lectură bună, relaxantă... Citesc de la beletristică romantică, cărți istorice și psihologice la thriller-uri, ficțiune și știință-ficțiune ... citesc eseuri, citesc autobiografii, biografii, cărți de popularizare a științei, cărți de dezvoltare personală... citesc articole de ziar, de revistă... poezie și... teme pentru acasă pentru clasa a III a mai ales... mai sar anunțurile de la scara blocului și afișele, în rest lecturez tot! ☺.                
         Sunt o cititoare avidă și acerbă, mă atrag enigmele, citesc mult mai mult decât scriu, de fapt, în comparație cu cât citesc, s-ar putea zice că nu scriu deloc. Nu iau notițe, nu (mai) extrag citate, deși la câte agende am (și continuu să-mi cumpăr) aș avea pe ce pentru că îmi place mult și să scriu de mână... Când întâlnesc idei noi și interesante le imaginez, le văd și asta pare să-mi fie suficient acum... Aștept un black Friday să-mi cumpăr un e-reader mare pentru că nu-mi place scrisul mărunt pe ecran mic (sunt și mioapă o idee, dar nu-mi pun ochelarii, nu-s obișnuită cu ei, nu-i tolerez...). Voi începe să citesc memoriile lui Pablo Neruda <Mărturisesc că am trăit> imediat după ce termin <Doar șase numere> de Martin Rees.
             Pentru mine nu există lectură de week-end, cărți de luat la mare, cărți pentru citit în tren. Tot ce mă atrage, îmi stimulează imaginația, tot ce mă aduce în starea aceea de curiozitate merită citit oriunde, oricum și neapărat. Un sfârșit de săptămână pe gustul tău să ai, purtat de succesiunea de litere și imagini în lumi noi, tărâmuri neexplorate și fantasme ispititoare!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită