Între alb și negru

           
imagine web
Prietenul la nevoie se cunoaște și slavă Domnului, am avut mulți îngeri cu față umană pe lângă mine de-a lungul timpului și fiecare demon care mă răscolea și mă dispera era (și este) pus la punct, sutime de punct etc. până la dispariție, de îngeri albi, frumoși, sfioși. Mi s-a întins mâna cu precizie și în situațiile necesare, mi s-au oferit încurajări, stimuli, oportunități... am apreciat și am răspuns la anumite gesturi, fie mulțumind simplu, fie doar în felul meu - zâmbind, iubind... Știu sigur că de-aș lua-o de la început, aș trage cu dinții de unii oameni ce m-au iubit cu toată ființa lor, fără rezerve, deplin. Le-aș oferi cele mai frumoase buchete de flori, raze de stele, aș rupe din mine, m-aș împrăștia în crâmpeie pentru ei pentru că ei, prin iubirea lor m-ar aduna și mi-ar insufla viață, căldură, iubire. Știu că i-aș căuta numai pe ei, pe alții asemeni lor fără răgaz și i-aș evita sau m-aș uita prin toți cei ce nu au dorit decât să mă miște către pantă și chiar să mă umilească. Știu că viața i-a pus la punct și pe aceia (nu la miimea de punct, Doamne ferește, nu le urez de rău, le doresc să se repare, să semene și ei cu oamenii!) și chiar dacă pentru mine ei nu mai înseamnă nimic, e bine pentru confortul lor, pentru existența lor în lume. Mai sunt și alții, ce aduc mult a reptile, dar la aceia nu mă uit, pe aceia calc grăbită pentru că altfel ar apuca să muște. Și sunt și-n mediul social real și în cel virtual (mai ales în cel de-al doilea sub carapacea anonimatului). În lumea noastră trebuie să fii un înger (dacă asta ți-e firea), dar să fii călit pentru zdrobirea demonilor. Mai bine astfel decât să-ți sfarme ei visurile...  Între alb și negru trebuie să stai tu și să ai putere, fermitate pentru a alege răspicat, de a te decide spre care înclini, luând în considerare că poți găsi lumină în întuneric și umbre în plină zi!


Femlora - imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită