fără chef

          Măsor perimetrul  :) casei fără chef, cu gândurile aiurea, mai îmi taie din aspect câte un căscat prelung, îmi fac o cafea, alta... hopa s-a terminat cafeaua, nu mai am în casă, tre' să ies până-n h 10 că altfel închide la super! Am iar pretext de cheltuială, dar nu, lasă c-o să-mi iau bani fix pentru asta! Noroc că am devenit ultrarapidă la duș-îmbrăcat-machiaj-plecare... În zile înnourate ca aceasta, cu starea mea mohorâtă ca o mimă a vremii, mi-aș dori să fi avut talent de artist plastic, precum O., să-mi pictez maci roșii (există și roz etc.)
imagine web
pe câmp, mărgăritare și buchete de liliac... m-ar înveseli! Să alung monotonia zugrăvind cu pricepere diverse peisaje reale sau imaginare, locuri care există sau ar putea exista... În loc de , când mă întorc îi voi citi A.-ei povestea minionilor... m-a amuzat începutul, am crezut că sunt microbi, am râs copios cu fiică-mea de glumiță :). Plec acum să mă surprind într-o buclă reală de timp și spațiu de a cărei existență sunt sigură (!) pentru că se va materializa printr-un pachet de cafea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită