De zi cu zi...

E week-end! Și pentru mine și ai mei se apropie ora magazinelor. Azi n-avem muzee sau alte locuri în plan fiindcă săptămâna viitoare o vom face din plin alături de alți copilași - începe <săptămâna altfel> în școli. Vom merge la teatru, gradina zoologică, Curtea Domnească, Muzeul Scriitorilor etc. Deocamdată am altă temă de gândire, ceva comun, mai precis cum să rearanjez mobila prin dormitor, exceptând patul. Pe acesta nu-l pot muta altundeva fiindcă am două spoturi la fiecare căpătâi și dacă le iau de acolo rămân găuri, trebuie să le astup etc. etc.. Trebuie să mă consult cu O., eu am niște idei care implică efort, nu cred că are niciunul chef de asta în zilele de relaxare... Ce mi-aș dori de fapt este un nou șifonier, cu uși glisante, mai înalt și mai îngust decât cel actual. Și cred că și un alt covor. Și un TV nou pentru dormitor cățărat pe un suport, atât. Și, cum sunt un om de acțiune, am și dat tatei un telefon pentru suport suspendat pentru tele (el are așa ceva) și mi-a spus că se va interesa, va căuta. Ce bună sunt eu la făcut treabă prin intermediul altora, asta așa, ca o autoironie :) . În curând vom mânca niște mici, n-am mai mâncat demult, mai înlocuim cuptorul cu grătarul. Garnitură nu avem, ne săturăm doar din mici, mai ales că fiică-mea mănâncă disociat, nici măcar nu combină cu pâine, rara avis, bravo ei! Cu dulciurile în cantități uluitoare nu prea mă împac eu în ceea ce-o privește, în rest mănâncă ok și se dezvoltă armonios. Te las cu ale tale, merg la masă, apoi la plimbare... să ai un sfârșit de săptămână relaxant!

îmi place acest dormitor! - imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită