umbrela ta ...

                   
foto WebCultura
                     Orașul ăsta plouă tot, e leoarcă, e jilav, e o Londră dickensiană întunecată, monotonă și neatrăgătoare. Te-ai cuibări în pat și-ai ține-o într-un somn! Eu nu mă uit la meteo, totuși, te întreb pe tine, ploaie, mai îmi strici mult cheful, mai îmi lași mult viața fadă? Țandăra îmi sare din orice, n-am văzut rază pe aici zilele astea, am crezut că sunt aruncată într-o noapte perpetuă, ciorile fac cra și se unesc în stoluri pe acoperișurile blocurilor umede, copacii plouă, norii plouă, zarea plouă ... iar eu m-am gândit mult la tine și tot timpul, ce faci, mă mai știi, eu nu te-am uitat, dacă ți-e rece vino în brațele mele, dacă te plouă voi fi umbrela ta ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită