Și a fost muzeu ...

              Da, Muzeul Evoluției Omului și Tehnologiei în Paleolitic din Târgoviște, la intrarea în Mănăstirea Stelea - valorosul tezaur cultural- istoric și artistic al urbei - este unicul de acest tip din țară și noi ne-am preumblat azi prin el, am facut fotografii, am cumpărat suveniruri. Fiică- mea și a cumpărat un cuțitaș de deschis scrisori similar celor din veacurile trecute, ce are pe mâner un Turn al Chindiei in miniatură ... șic, cochet ... eu mi-am luat vederi, căutam cărți de joc pentru colecția noastră, dar n-aveau ...
Foto MLM
             Tot eu am ales și locul pentru prânzit, tot eu am propus și borșul de curcan pentru mâine, e ... bine că le-a plăcut! Week-end fain să ai! Merci c-ai fost aici ... :) 
        

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită