< Cine mă strigă în noapte ...? >

              Nu, nu e ploaia ce cade pe trotuare, nu plouă acum ... și nici nu e o conștiință care mă mustră, pur și simplu am insomnie și am citit undeva că nu e recomandat să stai cu ochii inchiși - deschiși în întuneric, ci să citești sau să tricotezi până vine somnul ... Eu am ales să scriu, deși nu e recomandat la computer, ci doar de mână, pe caiet ... în fine ... Se spune că atunci când nu poți dormi cineva se gândește intens la tine și, deși nu-s superstițioasă, n-aș exclude posibilitatea ..
            Trebuie totuși să fie cineva din alt continent, unde e plină zi sau ... poate apar în visul cuiva și atât ... Totuși, în nopți ca acestea, nu mă pot împiedica să nu mă gândesc la anii adolescenței și ai primei tinereți când făceam nopți albe și continuam ziua trează până spre după-amiază când adormeam epuizată brusc, bine, sănătos ... cam vreo 10-12 ore ... nemaivorbind de dans, zile de naștere, banchete care îmi absorbeau energia într-un mod atât de plăcut și mult mai sănătos decât să stau tolănită la tv ... acum nu mai am decât să-ncep să torc :) 
             E noapte, e senin, sunt stele mănunchiuri, așa că < why worry ? > , nu? ... parcă așa spun cei de la Dire Straits ... < there should be sunshine after rain ... these things have always been the same ... so why worry now? >  ... sau cum se spune pe plan local via Eminescu -  

Hyperion, ce din genuni
Răsai c-o-ntreagă lume,
Nu cere semne şi minuni
Care n-au chip şi nume;

Tu vrei un om să te socoţi
Cu ei să te asameni?
Dar piară oamenii cu toţi,
S-ar naşte iarăşi oameni.

Ei numai doar durează-n vânt
Deşerte idealuri -
Când valuri află un mormânt,
Răsar în urmă valuri;

Ei doar au stele cu noroc
Şi prigoniri de soarte,
Noi nu avem nici timp, nici loc
Şi nu cunoaştem moarte.

Din sânul vecinicului ieri
Trăieşte azi ce moare,
Un soare de s-ar stinge-n cer
S-aprinde iarăşi soare;

Părând pe veci a răsări,
Din urmă moartea-l paşte,
Căci toţi se nasc spre a muri
Şi mor spre a se naşte.
                  
imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită