... foame, poftă?

            Ne e foame, avem ceva prin frigider, dar azi am optat pentru pizza, care se anunța într-o jumătate de oră, a trecut deja o oră și n-au sunat ... Pe aici, obții vreo două la 20 de lei, adică 4 euro și am transformat în euro fiindcă l-am auzit pe un tânăr ieri la un supermarket cu terasă afară, unde se vând diverse preparate pe loc, cum se mira de prețul mic la cârnați, carne și mici -  1 euro porția, ieftin! ...cred că era proaspăt venit de peste graniță!
             Între timp a venit comanda, am mâncat ceva care ar fi trebuit sa fie < cele patru anotimpuri > , dar ei nu s-au obosit sa mai împartă în patru și să pună ingrediente diferite pe felii ... of, de ce fac unii treaba așa alandala? ... te miri că-s oferte, păi de-aia sunt, să te saturi! (de ele!)  ... în fine, deși neprezentabilă, era comestibilă  ... așa că,  sa ne fie de bine!
          Urmează zile de relache, să văd poate mergem la muzeu, numai eu trebuie să vin cu idei și ce mâncăm, și ce facem, și ce îmbrăcăm ... numai la filme și cărți alege fiecare ce preferă. Vorbim și mai târziu ...mulțam că mă asculți!

imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită